je kan ook prepaid internet kopen ofzo toch? ik dacht dat jij dat had britt. dan je dan bijv. 1 GB koopt, en internet hebt tot dat op is, en dan opnieuw moet kopen (of verzin ik dat nu zelf? )
Het gaat hier zeker hard. Hoe gaat het met je paardje Nina?
Ik ga vandaag konijntjes kijken bij http://www.hangorenparadijs.nl. We nemen ze nog niet mee naar huis, het hok is nog niet klaar. Wil ook graag dat ze gekoppeld zijn voordat we ze mee naar huis nemen.
Hoe gaat het met de konijnenvilla Ella, kunnen we foto's zien van Pucky in zijn nieuwe huis?
Ik heb gisteren tijdens het bouwen foto's gemaakt dus zal ze vandaag even op de laptop zetten dan kan ik ze ook even naar me moeder mailen die isook erg benieuwd het geworden is. Waarschijnlijk komt ze pas vrijdag weer thuis, eerst zou ze morgen komen en nu komt ze dus pas vrijdag....
Weer terug van het weekend, zaterdag wedstrijd gehad in Zelhem! Super gereden het ging zo lekker! Wel 12,1 k p/u gereden, ik heb nog nooit zo hard gereden! Eeerste stuk zelfs 13.03! We zijn zelfs 14e geworden van de 48!
Ik denk dat ik in de herfst weer op kamp mag Ik had van mn ouders alleen nog maar een boek gekregen en zou nog DVD's van McLeods krijgen, maar mn moeder vindv t zonde om daar zoveel geld aan uit te geven, en toen zei ik dat ik als verjaardag en examencadeautje heel graag in de herfst op kamp wou, ze heeft t opgeschreven dus gaat t denk ik met mn vader overleggen, want ze weet ook niet wat zew anders moet geven En als t niet mag stel ik wel voor zelf 100 euro te betalen.
Zit nu in de bus naar faron toe, heb r niet over kunnen halen mee te gaan, en k dacht ik zeur maar niet door als k haar bijna over gehaad heb dat ik op kamp mag :p
Goedzo Kim!! Pfff ik moet morgen om half 6 me bed uit...heb om half 11 een afspraak met me leraar. Maarja dat duurt maar even, daarna ga ik denk even de stad in want kwam er net achter dat in deze spijkerbroek ook alweer een gat zit....en naar de kapper, en boodschappen doen.....en als het goed is krijg ik woensdag ook eindelijk me BB!! Moet dan naar school, wss om 4 uur weer terug, dan even langs huis om voor de zekerheid te checken of ik een nieuwe abbo kan en dan door naar de belcompany.
Oh en mijn mams zei gister tegen me: jaah linda, je moet echt even nadenken wat je voor je verjaardag wil....toen zei ik: jaaah een paard!! Zegt ze: jaah ik ga toch geen paard geven...dus ik zo: tjah verder weet ik gewoon niks Hahahaha
Ja idd baal wel want vind het wel gave foto's Maar alleen als je hem digitaal al wilt hebben moet je 5 euro betalen! Maar had gezien dat anderen ze gewoon op internet hebben gezet XD
Goed zeg Kim! Linda ik heb net even je filmpjes gezien en vind je houding er prima uit zien, let er alleen op dat je je buikspieren heel erg moet aanspannen want je steekt nu je kont nogal ver naar achteren, dat wordt minder als je beter je buikspieren aanspant. hihi Marjo op Rianka die vorige week nog zei dat ze daar niet op wilde