What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 23:33

Tytje schreef:
Meelen ook nog zo laat wakker, ik heb dat sowieso ook heel erg.

vind je het gek Tytje, alles maalt in je hoofd..... (hoezo herkenbaar)
Probeer de dingen van je af te schrijven. Mij heeft het in iedergeval wel geholpen (en nu nog met een yell hier).
Ik vond van de week in de caravan het schrift waar 2 jaar geleden mijn dingen in schreef, dat heeft me wel geholpen om helder naar de dingen te kunnen kijken (voorzover dat mogelijk was). Nu ik het teruglees heb ik ook absoluut geen spijt van mijn beslissingen die ik toen genomen heb.
Naast het emotionele zijn er ook een hoop praktische zaken die je moet regelen waardoor het nog moeilijker wordt, maar ook om je achter te verschuilen en je emoties weg te duwen. Zorg dat je voor beide de tijd neemt.
knuffel van mij

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 23:35

Shenavallie schreef:
Vandaag naar Divoza en Hypo Plaza geweest: een fleecedeken en halster + touw voor Sytje gekocht (alles in paars/roze-tint)! En nog een paar handschoenen voor op de koets en alvast witte handschoenen voor 12 december (stond op m'n protocol dat ik ze toch echt aan moet...) en paardensnoepjes en.... volgens mij was dat het wel! :D

wat kun jij je inhouden (alleen dat roze>>>>>>........)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 23:42

LIQUITA schreef:
Tytje schreef:
Nou San, dat vind ik dus ook. Ik ben echt tot op het bot vernederd!

Wat een ellende he, zo stort gewoon in een keer je hele leven in. Ik vind ook dat San helemaal gelijk heeft. Maar ik besef ook dat het voor mij makkelijk praten is.
Ik wens je nogmaals heel veel sterkte Tytje :* .

Maar San heeft wel gelijk, als hij niet alleen voor jou wil en kan gaan is hij je niet waard en dan ben je beter af zonder hem al is dat op dit moment wel erg moeilijk. Oh wat zul jij je onmachtig, gekwetst en gefrustreerd voelen. Woede verdriet alle soorten emoties zullen elkaar afwisselen en daar moet je dan nog mee omweten te gaan ook.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 07:39

winnitou schreef:
Shenavallie schreef:
Vandaag naar Divoza en Hypo Plaza geweest: een fleecedeken en halster + touw voor Sytje gekocht (alles in paars/roze-tint)! En nog een paar handschoenen voor op de koets en alvast witte handschoenen voor 12 december (stond op m'n protocol dat ik ze toch echt aan moet...) en paardensnoepjes en.... volgens mij was dat het wel! :D

wat kun jij je inhouden (alleen dat roze>>>>>>........)

Ik vond het al knap dat het een beetje paarsig was in plaats van volop roze, ha ha! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 07:41

Joepie, vandaag wordt het een zachte, droge dag!!!! Dus niet 500 lagen kleding aan en twee regenjassen over elkaar en ook lekker zonder handschoenen rijden!!!! *\o/* Ben even kwijt met wie ik vandaag ingedeeld ben, maar dat maakt eigenlijk ook niet uit: als het maar vier benen heeft en hinnikt (en natuurlijk naar paard ruikt)! :D

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 07:42

Maar San heeft wel gelijk, als hij niet alleen voor jou wil en kan gaan is hij je niet waard en dan ben je beter af zonder hem al is dat op dit moment wel erg moeilijk. Oh wat zul jij je onmachtig, gekwetst en gefrustreerd voelen. Woede verdriet alle soorten emoties zullen elkaar afwisselen en daar moet je dan nog mee omweten te gaan ook.[/quote]

Dat wilde ik ook tegen je zeggen Tytje,probeer je hoofd erbij te houden.Ik ben het hier eens met Winnitou.Je zult er later veel profijt van hebben,denk niet van bekijk het maar ik heb van jou niks meer nodig.Ik red me wel.(Dan bedoel ik ook meer op de praktische dingen)Ik heb toen alles maar dan ook alles verdeeld,later had ik elke euro meer dan hard nodig en was ik blij met de eenvoudigste dingen die ik anders toch had moeten kopen.Misschien gaat het nu te hard dat je denkt daar ben ik nog niet mee bezig maar onthou het voor als het wel zover gaat/mocht komen.Ik heb toen erg veel in de sportschool gezeten en dacht ik wil een nieuwe Lin sterker fysiek als lichamelijk en om even weg te zijn uit ons huis.Ik vind het heel erg voor je Tytje :(:)

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 07:44

Shenavallie schreef:
Joepie, vandaag wordt het een zachte, droge dag!!!! Dus niet 500 lagen kleding aan en twee regenjassen over elkaar en ook lekker zonder handschoenen rijden!!!! *\o/* Ben even kwijt met wie ik vandaag ingedeeld ben, maar dat maakt eigenlijk ook niet uit: als het maar vier benen heeft en hinnikt (en natuurlijk naar paard ruikt)! :D

Hoop dat je veel ritjes zult hebben.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 07:51

Tytje schreef:
_sandra schreef:
jeemig, wat een narigheid allemaal onder de veldt schatjes! ik hoop dat je ate weer trug kunt kopen jo! we duimen allemaal dat je er weer bovenop komt. en tytje, laat je niet kisten, jij zelf staat voorop, als ie het niet kan opbrengen om alleen voor jou te gaan, is ie je niet waard!!!!

Nou San, dat vind ik dus ook. Ik ben echt tot op het bot vernederd!

Ben ik het helemaal mee eens,jee.Heb gister op me werk toch steeds aan je moeten denken Sas en dat Micheal je dat geflikt heeft.Is maar goed dat ie niet vaak op stal is,zou wel eens willen zeggen tegen hem of ie soms in de penopauze is beland.En dat ie zijn hoofd moet gebruiken wat ie laat schieten zeg.Sorry als ik me uitlaat.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 08:13

tijd naam ruiter naam paard/pony

Groep 1 pony's B proef 6
19:00 Jaimy de Boer Figaro
19:07 Elisa van Essen Vasco
19:15 Esmeralda Roest Pino
19:22 Gabriella Roest Beauty
19:30 Sandy Burgers Oran
19:37 Sanne Jongens Maxime

Groep 2 paarden B proef 6
19:45 Daisy Reijersen Jaron
19:52 Mariella van der Sluijs Romeo
20:00 Sacha Bastiaans Mellony
20:07 Colin Beljaars Milton
20:15 Sabine de Carpentier Angie
20:22 Nora de Jong Modette

20.30- 20.45 PAUZE

Groep 3 paarden L2 proef 14 + M1 proef 18
20.45 Linde Kisjes Nicole
20.52 Laura Heistek Toean (M1)
21.00 Saskia Lobbezoo Valentino (M1)
21.07 Erna van Klaveren Ramona (M1)

Groep 4 paarden/pony's L1 proef 10
21.15 Bonita Groenestein Nicole
21.22 Lindsey Heistek Condor
21.30 Lianne Kroon Valero
21.37 Marleen Obdam Bolero
21.45 Danielle van Delft Jo-Lee
21.52 Tamara Zijp Goya
22.00 Marijke Moorman Efita

PRIJSUITREIKING 22.30 UUR IN DE KANTINE

Dit is de voorlopige startlijst. Vrijdagavond 29 oktober wordt de definitieve startlijst gepubliceerd
Je dient zelf voor een voorlezer te zorgen
Veel succes!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-10 15:07

Hi :wave:

Ik heb vandaag een beetje een baaldag ;( . De muren gaan zo langzamerhand wel een beetje op me afkomen. Had gehoopt vandaag ff met Erik mee te gaan een boodschapje doen, maar ik durf het toch niet aan. Ik heb ook nog steeds de behoefte om 's middag een uurtje te slapen. Eigenlijk wil ik me er niet meer aan toe geven. Ben bang dat het zo een gewoonte gaat worden. Ik heb me door iedereen laten vertellen dat ik echt naar m'n lichaam moet luisteren, dus ben ik wel ff plat gegaan (al was het om de tijd wat sneller te laten gaan). Erik is naar First toe, hij ging even proberen om hem te longeren. De schat, hij helpt me zo goed :j .

Met m'n wond gaat het gelukkig goed, heeft al een paar dagen niet meer gelekt. Nu alleen nog de pijn in m'n buik weg, en me fitter gaan voelen...of wil ik nu echt te snel???

Hoop zondagochtend echt een uurtje naar de manege te kunnen gaan. Sandra en Sandra gaan dan op First rijden, en dat wil ik wel heel graag zien. Ik vind het echt heel fijn dat ze dat willen doen. Beesie moet geen aandacht te kort komen.

Stiekem zou ik zaterdagavond ook wel naar de wedstrijd willen gaan kijken. Gewoon in de kantine, lekker voor het raam zitten. Moet toch kunnnen?
Nou ja, ik zie wel hahahahhaa.

Volgens mij voel ik me ineens een heel stuk beterderderder...lang leve De Veldt Schatjes!!! ;)

X :evaw:

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 15:17

LIQUITA schreef:
Hi :wave:

Ik heb vandaag een beetje een baaldag ;( . De muren gaan zo langzamerhand wel een beetje op me afkomen. Had gehoopt vandaag ff met Erik mee te gaan een boodschapje doen, maar ik durf het toch niet aan. Ik heb ook nog steeds de behoefte om 's middag een uurtje te slapen. Eigenlijk wil ik me er niet meer aan toe geven. Ben bang dat het zo een gewoonte gaat worden. Ik heb me door iedereen laten vertellen dat ik echt naar m'n lichaam moet luisteren, dus ben ik wel ff plat gegaan (al was het om de tijd wat sneller te laten gaan). Erik is naar First toe, hij ging even proberen om hem te longeren. De schat, hij helpt me zo goed :j .

Met m'n wond gaat het gelukkig goed, heeft al een paar dagen niet meer gelekt. Nu alleen nog de pijn in m'n buik weg, en me fitter gaan voelen...of wil ik nu echt te snel???

Hoop zondagochtend echt een uurtje naar de manege te kunnen gaan. Sandra en Sandra gaan dan op First rijden, en dat wil ik wel heel graag zien. Ik vind het echt heel fijn dat ze dat willen doen. Beesie moet geen aandacht te kort komen.

Stiekem zou ik zaterdagavond ook wel naar de wedstrijd willen gaan kijken. Gewoon in de kantine, lekker voor het raam zitten. Moet toch kunnnen?
Nou ja, ik zie wel hahahahhaa.

Volgens mij voel ik me ineens een heel stuk beterderderder...lang leve De Veldt Schatjes!!! ;)

X :evaw:

Gelukkig dat het zo goed gaat, maar niet te snel willen he ? :)

Gister mijn auto kapoet, nog wel een stukje kunnen rijden, bij een vriend neer kunnen zetten.
Vanmorgen dus op gepikt (dacht dat er misschien iets met de bezine was, had net daarvoor getankt)

Doet hij het, maar ik stop net bij de pomp, start ik hem weer, doet hij het niet.

Nou zo maar even naar het strand ( = een beetje sloom van gister) en vanavond speelt er een leuke band hier uit Amsterdam: Buck Wheat, kent iemand ze ? :Y)

xan

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 15:24

Liquita, tja baaldagen horen erbij denk ik zo.
Meestal ben je dan al een beetje aan het opknappen, langzaam aan ga je dan toch je grenzen weer verleggen.
Het zou gezellig zijn als je zaterdagavond kan komen kijken. Dan kom je zo tegen negenen, dan kun je net wat schatjes zien rijden. We maken een mooi plekje voor jou aan het raam, koppie thee erbij.
Alleen maar zitten, jij moet het zelf zeggen, maar wellicht wel leuk voor je.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 15:26

Mntj: weer een lekker lesje gehad vanmorgen.
Ik begin er zowaar weer in te geloven, dat we weer daar komen waar we waren.
Maar ik heb je commentaar nog hard nodig, ik kan het nog steeds niet zelf (op tijd) bedenken. :D

De "oortjes" doen het ondertussen, nu alleen nog uitvinden hoe ze werken met minder ruis.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 15:28

Balen hoor Hackie, lopend naar het strand !!! 8-)

Zullen we ruilen ?? Ga jij hier op de fiets met tegenwind en regen boodschappen doen ;)

Maar zonder dollen, een kapotte auto kost altijd TE VEEL |(

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 15:28

Weet iemand toevallig al wie er jureert zaterdagavond ???

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 15:43

xan schreef:
Meestal ben je dan al een beetje aan het opknappen, langzaam aan ga je dan toch je grenzen weer verleggen.
Het zou gezellig zijn als je zaterdagavond kan komen kijken. Dan kom je zo tegen negenen, dan kun je net wat schatjes zien rijden. We maken een mooi plekje voor jou aan het raam, koppie thee erbij.

Ik zou zeker naar je lichaam luisteren als ik jou was,wel gezellig hoor als je kunt komen kijken.Maar rustig aan.je doet snel teveel als je beetje opknapt denk je al gauw meer te kunnen dan je in werkelijkheid kunt.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 15:44

xan schreef:

Ik heb geen idee,echt niet.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 15:47

xan schreef:
Mntj: weer een lekker lesje gehad vanmorgen.
Ik begin er zowaar weer in te geloven, dat we weer daar komen waar we waren.
Maar ik heb je commentaar nog hard nodig, ik kan het nog steeds niet zelf (op tijd) bedenken. :D

De "oortjes" doen het ondertussen, nu alleen nog uitvinden hoe ze werken met minder ruis.

Me too,super lekker gereden,heel motiverend vandaag.Had in me draf echt wouwie momentjes :o ging lekker.En galop verzameling ook erg leuk om te oefenen weer.Lief paardje.Thanks Mntj!!!Zal me best proberen te doen morgenavond.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-10 15:52

xan schreef:

Klinkt heel verleidelijk...ik bedenkt het morgenavond wel. Dat lijkt me het beste ;) .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-10 15:54

Nicole1995 schreef:
xan schreef:

Ik zou zeker naar je lichaam luisteren als ik jou was,wel gezellig hoor als je kunt komen kijken.Maar rustig aan.je doet snel teveel als je beetje opknapt denk je al gauw meer te kunnen dan je in werkelijkheid kunt.

Dat is ook wat ik veel hoor, en daarom ben ik ook een beetje bang om wat te gaan doen. Wil er later geen spijt van krijgen.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-10 15:56

Balen Hackie, van je auto. Al enig idee wat er mis is?

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 16:25

xan schreef:

ikki niet hahaha

mntj

fijn dat de damens zo fijn hebben gereden.

mntj

liquita zou gezelli zijn maar denk wel om je zelf.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 16:26

bale hackie kost altijd weer veel te veel.