Tytje schreef:Meelen ook nog zo laat wakker, ik heb dat sowieso ook heel erg.
vind je het gek Tytje, alles maalt in je hoofd..... (hoezo herkenbaar)
Probeer de dingen van je af te schrijven. Mij heeft het in iedergeval wel geholpen (en nu nog met een yell hier).
Ik vond van de week in de caravan het schrift waar 2 jaar geleden mijn dingen in schreef, dat heeft me wel geholpen om helder naar de dingen te kunnen kijken (voorzover dat mogelijk was). Nu ik het teruglees heb ik ook absoluut geen spijt van mijn beslissingen die ik toen genomen heb.
Naast het emotionele zijn er ook een hoop praktische zaken die je moet regelen waardoor het nog moeilijker wordt, maar ook om je achter te verschuilen en je emoties weg te duwen. Zorg dat je voor beide de tijd neemt.
knuffel van mij

.
Ben even kwijt met wie ik vandaag ingedeeld ben, maar dat maakt eigenlijk ook niet uit: als het maar vier benen heeft en hinnikt (en natuurlijk naar paard ruikt)!

. De muren gaan zo langzamerhand wel een beetje op me afkomen. Had gehoopt vandaag ff met Erik mee te gaan een boodschapje doen, maar ik durf het toch niet aan. Ik heb ook nog steeds de behoefte om 's middag een uurtje te slapen. Eigenlijk wil ik me er niet meer aan toe geven. Ben bang dat het zo een gewoonte gaat worden. Ik heb me door iedereen laten vertellen dat ik echt naar m'n lichaam moet luisteren, dus ben ik wel ff plat gegaan (al was het om de tijd wat sneller te laten gaan). Erik is naar First toe, hij ging even proberen om hem te longeren. De schat, hij helpt me zo goed
. 

ging lekker.En galop verzameling ook erg leuk om te oefenen weer.Lief paardje.Thanks Mntj!!!Zal me best proberen te doen morgenavond.