Der is een logeetje dood...probeer ik die mensen te bellen hebben ze een verkeerd telefoonnummer gegeven blijkbaar... zit nu zelf te janken heel stom, slaat nergens op want heb niks met dat beest
JustJoyce
Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-10 15:54
sambagirl schreef:
DJoysDesignz schreef:
Mijn arm zit helemaal onder de bultjes :S jeukt als een gek... maar wat het is ? :S
ineens of sinds gisteravond of zo? Gestoken gisteravond?
Net aan Angelique laten zien en die zegt Zonneallergie, want ze heeft zelf precies hetzelfde..
JustJoyce
Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-10 15:54
KarinW86 schreef:
Der is een logeetje dood...probeer ik die mensen te bellen hebben ze een verkeerd telefoonnummer gegeven blijkbaar... zit nu zelf te janken heel stom, slaat nergens op want heb niks met dat beest
hahahahahaha, kaar, heb jij ook dat je cavia's van muziek houden ? die van mij gaat echt hélemaal los op "love the way you lie" van rihanna, en eminem!
hahahahahaha, kaar, heb jij ook dat je cavia's van muziek houden ? die van mij gaat echt hélemaal los op "love the way you lie" van rihanna, en eminem!
oei kaar.. logeetje dood.. das nooit fijn! die mensen wisten ook wel dattie al heel oud was en dat het kon gebeuren? was dat een beestje dat alleen is gekomen? of mist zijn maatje hem al?
ijsje.. jaa was het maar waar.. hier geen ijs.. wel heel warm!
oowh okee.. dat valt dan weer mee.. anders heb je straks ook nog een depressief maatje
jaa zeker warm.. en kom ik vanochtend op mijn werk.. is mijn collega er nog niet.. sta ik voor een dichte deur met een aantal andere mensen en zonder sleutel