De Chardonners bokken door! [deel 3]

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Steef

Re: De Chardonners bokken door! [deel 3]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-09 11:35

Als je dat aandurft wel ja :P

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 11:38

ihhihih :P ik weet niet of ze dat eng vind...maar zal wel meevallen

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-09 11:47

Nog maaar 11 :):)

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-09 11:47

Maare is goed kaar :j

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 11:49

owke thnx :D

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 11:50

Want heb maar 1 foto op haar hahaha...Misschien kan joyce nog foto's maken met inrijden?

Jeany_Orion

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 13:03

Wat een perfecte instelling Steefje! :)

Weet je wat ik gister te horen kreeg? Dat ik meer vrolijkheid moest uitstraling. Niemand zag dat ik plezier had in mijn rijden. Ik was altijd super chago en als collin dat nog een keer zag werd ik van mijn knol getrokken op wedstrijd ;)
Nee maar hij meende serieus dat ik vrolijker moest doen en blijer moest zijn als ik een prijs had ofz. Ik vond het helemaal onzin gister, maar zit me net te bedenken dat er wel wat in zit. Hij zei dat het heel vervelend was voor de mensen om mij heen als ik zei dat ik slecht heb gereden en uiteindelijk goede punten terug krijg. Daar moest ik mee kappen.
Maar hoe kan ik nou zeggen dat het goed ging als het bagger ging voor mijn gevoel?

Zo. Even mijn hart gelucht . :o

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 13:07

Ik weet natuurlijk niet hoe je bent, en hoe je doet als je wel hoge punten haalt. Ik snap dat je beetje baalt als het niet goed gegaan is voor jouw gevoel. Misschien moet je leren wat meer naar je paardje te gaan kijken in dat opzicht, kijken hoe hard hij z'n best voor je gedaan heeft, en gewoon met de instelling, volgende keer beter :)

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-09 13:10

Jeany_Orion schreef:

Weet je wat ik gister te horen kreeg? Dat ik meer vrolijkheid moest uitstraling. Niemand zag dat ik plezier had in mijn rijden. Ik was altijd super chago en als collin dat nog een keer zag werd ik van mijn knol getrokken op wedstrijd ;)
Nee maar hij meende serieus dat ik vrolijker moest doen en blijer moest zijn als ik een prijs had ofz. Ik vond het helemaal onzin gister, maar zit me net te bedenken dat er wel wat in zit. Hij zei dat het heel vervelend was voor de mensen om mij heen als ik zei dat ik slecht heb gereden en uiteindelijk goede punten terug krijg. Daar moest ik mee kappen.
Maar hoe kan ik nou zeggen dat het goed ging als het bagger ging voor mijn gevoel?

Klopt wel Jean :P Ik bijv haal echt bijna nooit een prijs. Als het voor mijn gevoel goed ging haal ik alsnog 201 (zie vorige wedstrijd) Bij jou als het bagger gaat zit je nog in de 220 punten.. Niks tegen jou hoor :P Maar zit inderdaad wel wat in ;) Beetje moeilijk uitleggen alleen :=

Jeany_Orion

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 13:13

Mallow schreef:
Ik weet natuurlijk niet hoe je bent, en hoe je doet als je wel hoge punten haalt. Ik snap dat je beetje baalt als het niet goed gegaan is voor jouw gevoel. Misschien moet je leren wat meer naar je paardje te gaan kijken in dat opzicht, kijken hoe hard hij z'n best voor je gedaan heeft, en gewoon met de instelling, volgende keer beter :)

Ik zal dat inderdaad volgende keer maar moeten doen. Het is ook oneerlijk , als hij goed heeft gelopen, dat ik zeg dat het bagger ging en dat beest op stal dump. (niet dat ik dat zo doe hoor. xD) Maar ik snap het nu eigenlijk een stuk beter dan gister.

Jeany_Orion

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 13:15

Stef_Winston schreef:
Jeany_Orion schreef:

Klopt wel Jean :P Ik bijv haal echt bijna nooit een prijs. Als het voor mijn gevoel goed ging haal ik alsnog 201 (zie vorige wedstrijd) Bij jou als het bagger gaat zit je nog in de 220 punten.. Niks tegen jou hoor :P Maar zit inderdaad wel wat in ;) Beetje moeilijk uitleggen alleen :=
Ik snap je. ;) Maar het is dat ik bij de KNHS vorige keer heerlijk had gereden, en toen 179 haalde :P Dus is denk ik ook wel een beetje zelf bescherming.. :Y)

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-09 13:16

Ja oké, maar KNHS wordt natuurlijk ook wel heel anders gejureerd dan FNRS ;)

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-09 13:17

Ik moet trouwens zeggen dat ik me er niet echt aan erger als je zegt dat het goed ging hoor ;)

Jeany_Orion

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 13:18

Klopt. Ik zat echt bij dat wijken; Ja het ging echt slecht! Hij zette zijn rechter achterbeen niet helemaal onder de massa.
Had een zeven.. :?
Stond dat het een goed begin was.
Maar voor mij is het vaak niet goed genoeg, en daar moet ik aan werken

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-09 13:18

Maar er zit bij ons ook wel een verschil wat goed is :P Jij verstaat onder goed dat alle figuren netjes op de letter waren etc. Bij mij is goed als ik er niet aflig, ik in de goede galop zat en m'n voltes redelijk zijn gereden :=

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-09 13:19

Jeany_Orion schreef:
Klopt. Ik zat echt bij dat wijken; Ja het ging echt slecht! Hij zette zijn rechter achterbeen niet helemaal onder de massa.
Had een zeven.. :?
Stond dat het een goed begin was.
Maar voor mij is het vaak niet goed genoeg, en daar moet ik aan werken

FNRS wordt meer gelet op de ruiter en welke hulpen deze geeft.. KNHS moet je paard er ook goed op reageren ;)

Jeany_Orion

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 13:19

Ik ben eigenlijk ook een zeikerd. :Y) :+

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-09 13:21

Jeany_Orion schreef:
Ik ben eigenlijk ook een zeikerd. :Y) :+

:Y)

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-09 13:23

Whahaa Jean, jij hebt pas 43 berichten :=

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-09 13:23

Jorine is hier trouwens ook helemaal nooit meer...

Jeany_Orion

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 13:24

Nee klopt. Ik heb idd niet zo veel berichten .
Ik ga maar even heel veel praten. Maar eigenlijk lees ik alles mee, maar plaats gewoon niet zo veel.

Jeany_Orion

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 13:25

Nee, ze is gestopt met paardrijden en ze zegt gelijk niets meer tegen ons. Misschien heeft ze het druk ofz? Maar ook als ik haar zie, krijg ik geen hoi of iets ;)

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-09 13:25

:P Nouja het is poedersuiker dat deze berichten niet tellen :P Anders had ik er volgens mij al veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer :=

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-09 13:25

Jeany_Orion schreef:
Nee, ze is gestopt met paardrijden en ze zegt gelijk niets meer tegen ons. Misschien heeft ze het druk ofz? Maar ook als ik haar zie, krijg ik geen hoi of iets ;)

Hmm, apart..

Jeany_Orion

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 13:26

Ik denk dat ze mij eigenlijk al niet zo mocht toen ze wel nog op stal was ;P