Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jeany_Orion schreef:Wat een perfecte instelling Steefje!
Weet je wat ik gister te horen kreeg? Dat ik meer vrolijkheid moest uitstraling. Niemand zag dat ik plezier had in mijn rijden. Ik was altijd super chago en als collin dat nog een keer zag werd ik van mijn knol getrokken op wedstrijd
Nee maar hij meende serieus dat ik vrolijker moest doen en blijer moest zijn als ik een prijs had ofz. Ik vond het helemaal onzin gister, maar zit me net te bedenken dat er wel wat in zit. Hij zei dat het heel vervelend was voor de mensen om mij heen als ik zei dat ik slecht heb gereden en uiteindelijk goede punten terug krijg. Daar moest ik mee kappen.
Maar hoe kan ik nou zeggen dat het goed ging als het bagger ging voor mijn gevoel?
Zo. Even mijn hart gelucht .
Mallow schreef:Ik weet natuurlijk niet hoe je bent, en hoe je doet als je wel hoge punten haalt. Ik snap dat je beetje baalt als het niet goed gegaan is voor jouw gevoel. Misschien moet je leren wat meer naar je paardje te gaan kijken in dat opzicht, kijken hoe hard hij z'n best voor je gedaan heeft, en gewoon met de instelling, volgende keer beter
Stef_Winston schreef:Ik snap je.Jeany_Orion schreef:Wat een perfecte instelling Steefje!
Weet je wat ik gister te horen kreeg? Dat ik meer vrolijkheid moest uitstraling. Niemand zag dat ik plezier had in mijn rijden. Ik was altijd super chago en als collin dat nog een keer zag werd ik van mijn knol getrokken op wedstrijd
Nee maar hij meende serieus dat ik vrolijker moest doen en blijer moest zijn als ik een prijs had ofz. Ik vond het helemaal onzin gister, maar zit me net te bedenken dat er wel wat in zit. Hij zei dat het heel vervelend was voor de mensen om mij heen als ik zei dat ik slecht heb gereden en uiteindelijk goede punten terug krijg. Daar moest ik mee kappen.
Maar hoe kan ik nou zeggen dat het goed ging als het bagger ging voor mijn gevoel?
Zo. Even mijn hart gelucht .
Klopt wel JeanIk bijv haal echt bijna nooit een prijs. Als het voor mijn gevoel goed ging haal ik alsnog 201 (zie vorige wedstrijd) Bij jou als het bagger gaat zit je nog in de 220 punten.. Niks tegen jou hoor
Maar zit inderdaad wel wat in
Beetje moeilijk uitleggen alleen
Jeany_Orion schreef:Klopt. Ik zat echt bij dat wijken; Ja het ging echt slecht! Hij zette zijn rechter achterbeen niet helemaal onder de massa.
Had een zeven..![]()
Stond dat het een goed begin was.
Maar voor mij is het vaak niet goed genoeg, en daar moet ik aan werken