_sandra schreef:mntj, heb je vrijdag ochtend rond tien uur nog een plekkie om te lessen?? wil weer ff!
dan schijnt ene san met nono les te hebben.
kan wel half 10
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

mntj schreef:_sandra schreef:mntj, heb je vrijdag ochtend rond tien uur nog een plekkie om te lessen?? wil weer ff!
dan schijnt ene san met nono les te hebben.
kan wel half 10
_sandra schreef:heb vanmiddag nog om je gelachen mntj, samen met jo! in je tweede les uur. je ging uit je dak tegen een grietje, met je zweep in je hand. ik dacht nog ff en je gaat haar slaaan! hihihihihihih
mntj schreef:_sandra schreef:heb vanmiddag nog om je gelachen mntj, samen met jo! in je tweede les uur. je ging uit je dak tegen een grietje, met je zweep in je hand. ik dacht nog ff en je gaat haar slaaan! hihihihihihih
niet slaan dreigde de zweep te gooien als zei geen tik gaf.
soms is les geven zo vermoeiend.
ik kan alleen niet gooien. waarschhijnlijk raak ik of kind of de verkeerde pony. haha.

ATE schreef:_sandra schreef:heb vanmiddag nog om je gelachen mntj, samen met jo! in je tweede les uur. je ging uit je dak tegen een grietje, met je zweep in je hand. ik dacht nog ff en je gaat haar slaaan! hihihihihihih
zie het weer ff voor me hahahahhahahahahahah