Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Emmaa_ schreef:Ik zeg ook niet dat je dat niet kan leren, alleen Manon zegt dat ze al weet hoe ze voor een eigen paard moet zorgen maar dat weet ze niet
terorita schreef:benne jullie nog niet op de 500???
melis hoe ging je wedstrijd zondag?????????
.
Astor schreef:Gaaf Manon! Ben echt blij voor je!
Zou ook wel gaaf zijn als we samen intern kunnen in Drenthe!
!

Manon_S schreef:Ik ga zo even de manege bellen dat ik donderdagavond graag mee wil rijden voor eenmalig.
.Kirsten_S schreef:kuch kuch..
in het kort
op een onbewuste manier gespijbeld,
en een voor haar 'grote' bek tegen een co directeur die over het schorsen ofzo gaat. maar dat wist ik niet. en die heeft mail rondgestuurd en nu gaan aaaall die leraren vast klagen over hoe geweldig ik ben.. en dat moet ik voorkomen..
DenK4ever schreef:Kirsten_S schreef:kuch kuch..
in het kort
op een onbewuste manier gespijbeld,
en een voor haar 'grote' bek tegen een co directeur die over het schorsen ofzo gaat. maar dat wist ik niet. en die heeft mail rondgestuurd en nu gaan aaaall die leraren vast klagen over hoe geweldig ik ben.. en dat moet ik voorkomen..
ow ow o o ow
Manon_S schreef:Badddgirl Kirsten
Kirsten_S schreef:ik moet leren dingen niet zo der uit te flappen ..
maar ik zeg het eerst en dan denk ik er pas over naa..
DenK4ever schreef:Kirsten_S schreef:ik moet leren dingen niet zo der uit te flappen ..
maar ik zeg het eerst en dan denk ik er pas over naa..
Het is al goed dat je dat nu al inziet.. en komt wel goed om dat in de praktijk te brengen... heus
Manon_S schreef:Ik heb gebeld naar de manege en ik rijd donderdag mee van 6 tot 7.
Toevallig had iemand afgebeld dus dat kwam goed uit zei Sabrina
! Manon_S schreef:Ik heb gebeld naar de manege en ik rijd donderdag mee van 6 tot 7.
Astor schreef:Manon_S schreef:Ik heb gebeld naar de manege en ik rijd donderdag mee van 6 tot 7.
toppie en heb je gevraagd of je op .. mocht?
.