SSDesign schreef:Hoi mensen van de fotoshoot
Als het goed is hebben jullie allemaal een link ontvangen met de rest van de foto's. Laten jullie even weten als hij niet is ontvangen? Bedankt!
Ik heb ze! Super bedankt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SSDesign schreef:Hoi mensen van de fotoshoot
Als het goed is hebben jullie allemaal een link ontvangen met de rest van de foto's. Laten jullie even weten als hij niet is ontvangen? Bedankt!
_Lotte schreef:Alleen de link doet het niet?
leek me wel leuk
echt zo''n gitaar ding erbij
Maar zo fijn werken in een team zeg! Daan had me geholpen, mijn stagebegeleider enne echt gerwoon geweldig hoe die situaties kan oplossen, mijn 2 vd 3 meiden hadden ruzie, en het was bedtijd, 1 lach jankend in bed, negeerde iedereen, zei niets meer. En de ander had zoiets van, ja het is mijn probleem nu niet meer, dus whatever, hoef ik het ook niet op te lossen. Het ging ook echt nergens over, maarja het zijn toch al speciale kinder.e dus wel een groot drama. Heb zeker wel 10 minutee geprobeerd, en kreeg het ene meisje niet eens omgedraaid met der gezichtje naar mij toe.. en daan heeft ze in 5 minuten gewoon aan het lachen, en het was ook gewoon opgelost..
Maarja ook wel erg leerzaam! En lekker naar de bios geweest als uitje en met ze alle gegouremt.. Was wel even relaxt. Ben nu echt kapopt ook want hadde gisternacht toch nog na de evaluaties, nog een intervisie gedaan. gelukkig konde we uitslapen tot half 9
de kinderen waren nog niet wakker om half 8 haha.
dankjewel!
Echt zo schattig!
Summertjee schreef:dat guitar hero spel is ehct moeilijk
wij hebben hem ook, ofja daphne heeft hem voor de helft van papa gekregen voor de kerst
maja ik zit niet vaak op de wii.
best leuk spel!
en dan dat poppetje ff goed maken en dan dalijk met dat poppetje naar de olympsiche spelen

!
golf vind ik eigleijk niet zo leuk en boxen is idd vermoeiend tennis gaat heel goed weet nu hoe je die bal beetje kan sturen