Ik vond het ook wel grappig, vooral dat ik er drie bekers aan over gehouden heb . Vind het stiekem een beetje jammer dat ik gestopt ben, had wel nog meer bekers willen verzamelen .
Mijn allereerste keer een proefje was ik denk ik elf ofzoiets en reed ik op Pien. Pien was de liefste, saaiste, sufste haflinger die je je kunt voorstellen. In die tijd lag ik nog om de les naast mijn pony en vond ik het al dapper dat ik uberhaupt in mijn eentje in de bak durfde
Vandaar ook dat Alex op mijn lijstje staat (Wat heb ik gelachen om hem, volgens mij heeft ie er zelfs nog een soort van bok uitgegooid tijdens m'n proefje)
Mijn meest legendarische (en trieste) proefje vind ik nog steeds degene waar ik wel eventjes op Bo zou gaan en ik haar niet in gallop kreeg tijdens de proef
Het meest legendarische proefje vind ik die waar Koos een pauze nodig bleek te hebben
Yeah, wat heb ik toen gelachen . Prins vond ik trouwens ook wel leuk, met zijn gekke bui . En Amar en Fox, joh ik heb bijna alleen maar leuke paarden gehad!
Sas en ik hebben wel al stiekem aan de opening gewerkt van het nieuwe topic (weet je dat nog Sas want het is al zo lang geleden.....). Misschien moeten we de opening nog even updaten .
Mijn proefjes was altijd wel lachen . Met Oxana heb ik er gewoon nog even een stukje wijken doorheen geknald (in de B) en met Tsjimme in drie galopssprongen de bak door (commentaar in de galop iets meer rust ). En Prins, ach daar kon de voorlezer nog een kop koffie doen tussen twee onderdelen door .
Saskia89
Geplaatst: 19-06-10 16:06
Tja die opening kan wel helemaal overnieuw, denk dat dat ding meer dan een jaar oud is
Ik heb met Djolly al mijn slome proefjes goed gemaakt
Ach valt best mee hoor . Vind hem nog steeds best wel leuk . Alleen de paarden met beschrijving zou aagepast moeten worden . Ennuh misschien nog iets over de manege zelf erbij .
haha ik wil best een beschrijving maken als jullie het leuk vinden hoor! of, we hebben laatst voor elk paard zo'n gedichtje gemaakt, dat kan er misschien ook op ?