Goedemorgen allemaal, hier ben ik ook weer!! Ik kan alleen niet zo lang blijven want ik moet zo alweer naar stal.... <zucht> ik heb er eigenlijk de kracht niet meer voor.
Waarom lag er vannacht zand in mijn eigen bed???
KimLittle
Geplaatst: 17-08-09 12:28
Goedemaandag iedereen!! Jeetje ik heb net een nacht van ruim 10 uur slaap achter de rug en ik voel me nog steeds beroerd. Ik heb echt spierpijn over mijn hele lijf en mijn ogen staan nog steeds op slaapstand... maar wat was het gezellig zeg. Ik heb zoveel gelachen met en om mensen en de groep was echt super. helemaal top.
Laatst bijgewerkt door KimLittle op 17-08-09 12:34, in het totaal 1 keer bewerkt
KimLittle
Geplaatst: 17-08-09 12:29
San1978 schreef:
Waarom lag er vannacht zand in mijn eigen bed???
Haha, ja ik heb ook een halve paddock aan zand in mijn tas gevonden... Ik zeg graspaddock.
Nou en of! Begon eigenlijk gisteravond al... heb me in slaap gehuild. Ik merk vandaag ook dat ik helemaal niet meer gewend ben aan vriendelijke woorden... ach t zal wel slijten.
marjolijn81
Geplaatst: 17-08-09 13:19
tsssssssssssss ik was ook heel vriendelijk tegen jou...jij zag mij alleen steeds niet staan
KimLittle
Geplaatst: 17-08-09 13:24
marjolijn81 schreef:
tsssssssssssss ik was ook heel vriendelijk tegen jou...jij zag mij alleen steeds niet staan
Heb jij ook zo'n vreselijke spierpijn? Ik ben echt blij dat het maar een weekend was. Denk dat ik anders gewoonweg niet meer had kunnen lopen