Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Durf over een paar weken niet eens meer op vakantie te gaan. Bang dat ik uitgejoeld wordt, omdat we met een Nederlands kenteken rijden
lol
Vorig jaar Juli (
*schaam*
) ben ik voor het laatst geweest met de mededeling dat ik het nog even moest laten groeien voor het model welke ik wilde. Geloof dat dat wel gelukt is
Nog even dus en dan hangt mijn haar er ook weer frips bij
Heb 's middags een bruiloft, dus komt nog goed uit ook
en met lang haar valt het toch niet op
haha Begin er nu alleen zelf last van te krijgen, omdat de puntjes een beetje dood zijn, dus het klit de laatste tijd wat meer.
Maarja... roeien met de riemen die je hebt he! Vond het wel leuk dat ik na 3 weken niks doen zo in 1x relaxed het erf af kon stappen. En dat terwijl er een grote trekken met oplegger bij de poort geparkeerd stond
Jammer van de trekker die net het erf af wilde rijden, toen ik mijn laatste metertjes terug het erf op wilde maken. Maar goed, afgestapt en er langs gelopen
voor Kickie!

Gore bedoeling.. Olympia schreef:Misschien zie ik jullie allemaal nog wel
Ben blij dat Wally aan het opknappen is, nu moet de wond nog genezen, en dan denk ik dat ze weer gezond is![]()
![]()
![]()
Toc blij dat er verzekeringen bestaan voor dit soort dingen.. Maar goed, opzich valt het nog wel mee, heb 3 pakken handschoenen gekocht a 3 euro totaal, 1x de DA laten komen die al op stal was voor extra koortsremmer en pijnstilling en 2x een spuit qaudrisol a 33 euro. Dus valt nog best mee.. Tis gelukkig als het allemaal volgens het boekje gaat een ziekte waar je niet veel de DA bij hoeft te halen, omdat die toch niet zoveel kan betekenen..
En ben wel blij dat die bult uit zichzelf zo open is geklapt zondag, maar iemand had me wel mogen vertellen dat het echt een gat zou worden bij haar keel...Gore bedoeling..
Moet om half 11 bij de kapper zijn en vanmiddag/vanavond naar een bruiloft, dus had helaas niet zo veel tijd. Stond om 8 uur op de stoep
Heb hem vanochtend maar om gedaan i.v.m. die stortbuien die af en toe uit de hemel komen vallen
Waar gaat de reis naartoe? Zag bij de Vlinder ook 100-en ouders voor deur staan en een stuk of 4 grote bussen op de parking.
Ziektekosten maken voor mij verders ook niet uit, want ze is gewoon verzekerd gelukkig!
T is zulk klote weer hier
Zie het niet zitten om met de fiets/scooter te gaan, maar is betaald parkeren daar xD