Gisteren concours gehad, 2x 184 punten. Had wat hoger verwacht omdat hij voor mn gevoel wel netjes ging maarja.
Wel een beetje een pechdag verder. 's morgens komen we op stal, doet de vrachtwagen het niet.
ANWB gebeld, die waren er een dik uur later. Beide accu's waren leeg, toen die weer vol waren konden we zo gaan. Daar aangekomen met de jury's en secretariaat geregeld dat Michelle later kon rijden, 1 jury gaf nogal problemen maar het was uiteindelijk wel goed. Weer was bagger zo nu en dan, veel regen gehad. Paarden van de wagen afgehaald, zag dat Neus n wondje had bij zn mond. Niks achter gezocht verder, dus gewoon gereden. Hij was af en toe wel met zn hoofd aant schudden, maar dacht dat het van de vliegen was. Bleek tijdens het inrijden dat nummer 28 al in de baan zat om 20 voor 1, terwijl ik 26 was om 10 voor 1.
Secretariaat had gezegd dat we gewoon op onze tijden konden starten ondanks uitvallers.. Jury gaf weer een beetje problemen.
Begon tijdens mijn proeven ook nog de arabische (of whatever) demonstratie, dus had daar ook nog eens last van omdat de wind mijn kant op stond. Toen ik van Neus af kwam, zag ik dat hij toch wel een bult begon te krijgen bij dat wondje. Toen hij zn muesli aan t eten was liet hij vrij veel vallen dus ben eens binnen in de mond gaan kijken. Bleek dat daar ook een gat zat, net zoals met een piercing. Pascal gebeld wat hij er van vond, DA gebeld. Die was er binnen een kwartier. Er moet van binnen iets naar buiten zijn gegaan, maar wat, dat is de vraag. Geen tand in elk geval, maar DA kon er met een sonde iets gewoon door de wond heen.
We kunnen wel rijden als hij er niet teveel pijn aan heeft en hij eet gewoon, dus het enige wat gedaan moet worden is het 1x per dag schoon spuiten met water.
Op mn coupons stond ook dat hij vrij onrustig was met zn hoofd, dus het zijn niet de vliegen maar zn mond geweest.
Ben ondanks alles toch tevreden met weer 2 wp, 27 augustus starten we L1.