Ik kan er ook niet tegen als ik moet wachten. Maar als je dan nog dingen kunt doen die je toch nog moest doen is er geen porobleem toch? Heb je dat alweer gedaan.
Ik vind het wachten opzich neit erg, zeker op het station waar je tegenwoordig van die glazen hokken hebt waar het lekker warm is en je toch om je heen kan kijken. Het punt is alleen dat ik absoluut niet tegen wachten kan Sowieso nooit... Maakt niet uit waarom of wanneer, wachten bij de kassa, in een rij staan ergens, mensen op school die sloom lopen en de boel ophouden, wachten voordat ik bij m'n kluisje kan etc.
Laatst bijgewerkt door EllaBellaah op 27-09-24 23:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Toch een schoonmaakrooster, Ella. Tuurlijk kan je geld als soort middel gebruiken, al moet er dan dus wel goed duidelijk zijn hoe en wat... en geen ruzie van komen. Succes ermee!
ik denk dat als je idd goed afspreekt wat de bedoeling is, zodat je niet krijgt van "ja maar...", dat het best een goede manier kan zijn. maar dan moeten jullie je er ook wel echt allemaal aan houden.. anders krijg je dat iedereen zegt dat ze het niet gedaan hebben enzo..
EllaBellaah
Geplaatst: 23-01-12 19:19
Ik print die lijst uit en dan zetten we er elke keer andere namen bij zodat iedereen iets anders doet en dan moeten ze een krabbel of krulletje of wat dan ook zetten met de datum er bij zodat je kan zien wanneer het gedaan is. Dit om toch een beetje vrijheid te geven in wanneer ze bepaalde klusjes willen doen, voor mijn vader is dat bijvoorbeeld het weekend maar ik heb nu donderdag en vrijdag veel tijd. Dan zit je niet vast aan een verplichte tijd. Je ziet zo wel of er niet is stofgezogen of dat de keuken nog vies is. En dan kan je meteen zien dat bijv de wc net op zondag is schoongemaakt dan hoef jij dat niet meteen op maandag weer te doen etc. We zetten gewoon een spaarpotje neer bij die lijst en dan kan je er meteen geld in gooien als je dat niet gedaan hebt. We spreken dan wel af of dat 5 euro is of iets anders en dan kunnen we meteen bespreken wat we er dan mee gaan doen. Lijkt mij handig dat we een dag afspreken wanneer de week weer ingaat (hoeft niet perse op maandag natuurlijk) we eten namelijk niet elke dag samen dus als we een dag afspreken dat we met z'n drieeen afspreken kunnen we meteen weer doornemen met wie wat moet doen etc.
En het geld voor de wc vies achterlaten gaat natuurlijk gewoon rechtstreeks naar de juiste persoon, dat hoef niet in het spaarpotje.
Ik vind het ook wel een oke idee Ella, alleen is het natuurlijk eigenlijk te gek voor woorden dat je het met geld moet gaan doen...en hoe ga je controleren of er daadwerkelijk geld in het potje wordt gedaan als iets niet is gedaan? Want ik zie Hidde al voor me dat die zich niet aan het lijstje houd?
Ik heb net de aflevering van Mc. Leods gezien dat Alex dood gaat. Moest toch weer een traantje wegpinken, minder erg dan de vorige keer, maar toch...
Bah mijn kaak doet weer eens raar. Kon nauwlijks mijn musli eten dus maar weggegooid want het schoot niet op... Grrr
Suuskipje
Geplaatst: 24-01-12 09:37
Woooow danielle wat een goed nieuws!
Succes brittie je kan het wel
Poeh ik voel me na 2 dagen om 8 uur beginnen al een zombie haha xD gelukkig is het nog ontzettend rustig, heb pas 2 gesprekken gehad Maar vanmiddag lekker bij vriendinnetje haar huis kijken en zien hoe enorm der buik al is haha En dan morgen weer rijden op Marcroix zin in!