Morgen weer lekker knolhobbelen Vandaag niet op stal geweest, enigste dag deze week (tot nog toe) en ik ben helemaal ontregeld xD Whahah heb nu al zin om morgen te gaan
hopelijk kan ik zaterdag weer rijden want dan krijg ik ook weer les als t land een beetje goed is
Evelijn
Geplaatst: 09-12-10 22:04
Ja ik heb sinds vandaag weer een leven .... mijn eerste invalwerk in een groep 3. Was superleuk en morgen nog een dagje... al krijg ik daarvan niet echt het programma rond... heb het idee dat ik iets teveel dingen in de dag moet proppen.
Maar goed jullie willen dus verhaaltje voor opening van nieuwe topic. Maren ben toch teleurgesteld dat je niets kan verzinnen voor mij.
Zal ik eens beginnetje maken
Ik ben Anne Evelijn, ofwel Evelijn maar meeste zeggen Eefje. Ik ben al ruim vijf jaar leiding bij het Fjordenpaard en de oudste leiding Net afgestudeerd aan de pabo maar daarvoor nog studie sociologie gedaan. Ik heb een eigen paard genaamd Kafka. Hij was vroeger mijn verzorgpaard en ik heb hem via Bokt teruggevonden.
Zal ik dan eens een poging wagen voor alle pony's en denk dat het wel mee valt... als leiding mag je immers niet steeds op een ander of op gekke knollen (en met gewoon rijden kies ik ook geen idioten)