(dat t alle kanten uitkomt
) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Binar schreef:hoopppaaaa 3 op een rij

Chanel_ schreef:amber2202 schreef:waarom n onvoldoende ?
wgt balen dan !!!
wrom komt alles eruit chan ? Ziek ? Zwanger ?
Heb het norovirus![]()
Oftewel alles wat je binnekrijgt komt er net zo hard weer uit.
Vandaag gelukkig nog niet hoeven overgeven alleen constant misselijk gevoel.
De achterkant gaat wel gewoon door

dat is ook wel heel zuur. Wat voor opleiding doe je eigenlijk? 
Olympia schreef:Chanel
Marlisdat is ook wel heel zuur. Wat voor opleiding doe je eigenlijk?
amber2202 schreef:het leven is hard en oneerlijk
hadden ze tussendoor niet kunne aangeven welke minpunten hun vonden die duidelijk moesten verbeteren wilde jje voldoende krijgen ? Dan kan je dr tenminste wat aan doen..
Naaiend hoor dit soort dingen!
En dan gewoon een heel jaar opnieuw ! Niet ormaal al die invloeden van die mensjes !!!

hihihi Olympia schreef:Sociaal agogisch werker, is dat net zoiets als SPW?
Wel zuur, als ze zien dat er verbetering is, dan vind ik persoonlijk dat ze daar ook naar moeten kijken in de beoordeling. Je bent nog jong zie ik.. Niet zo raar dat je wat onzeker en verlegen over komt. Zelfs ik heb dat nog wel eens in mijn stage en ik ben 23 en heb al wat jaartjes ervaring.
Marlis schreef:Olympia schreef:Sociaal agogisch werker, is dat net zoiets als SPW?
Wel zuur, als ze zien dat er verbetering is, dan vind ik persoonlijk dat ze daar ook naar moeten kijken in de beoordeling. Je bent nog jong zie ik.. Niet zo raar dat je wat onzeker en verlegen over komt. Zelfs ik heb dat nog wel eens in mijn stage en ik ben 23 en heb al wat jaartjes ervaring.
Ja is net zoiets. SPW is er niet meer alleen nog voor degene die al in die opleidign zaten. Is veranderd allemaa zoals zovaak