Jane_ schreef:Iriis_ schreef:Pfff.. Was zo'n leuke jongen daar![]()
Heb lekker met hem gedanst enzo....
Wat ga je nu doen voor opleiding?
Leuk
Pabo
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Astor schreef:Goede morgen
Melanie, Nog gefeliciteerd! Gisteren ben ik de hele dag niet op bokt geweest dus heb niet de kans gehad om je te feliciteren.
En wat leuk dat je een puppy hebt gekregen! Gefeliciteerd! Wat voor ras is het?
Emma, Jeeeeej!Echt super leuk dat je op Ventura mag proefrijden als ze weer beter is! Hoe zag die er ook alweer uit?
Een vos toch met een bles ofzo? Hou ons wel op de hoogte he hoe of wat! (alleen lees ik nu dat je hier niet meer zo vaak zal komen..)
En wat leuk dat je op Dunja gesprongen had en dat Kirsten foto's van je heeft gemaakt! Ben benieuwd naar de foto's!
Ik vind wel dat Kirsten gelijk heeft want jij reageert ook niet op iedereen. Misschien wel op een paar mensen of een paar dingen.
Maar echt niet elke dag op iedereen. En iedereen heeft het gewoon druk met school, stage, paarden etc etc.
Vat het niet verkeerd op hoor meis maar ik zou het wel echt jammer vinden als je uit het topic stapt![]()
Claudia, Zie je nou wel dat het leuk zou worden! Maar fijn dat jij het zelf ook super leuk hebt gehad!
Alleen jammer genoeg zat het weer niet echt mee he haha? En ook super dat je al veel vrienden hebt gemaakt
Anna, Ik vind het echt vet klóte voor je dat je op 0,1 punt gezakt bent.. Echt niet eerlijk gewoon...![]()
Iris, Haha nee we hebben het topic nog niet volMaar super dat je het zo leuk hebt gehad op introductie week!
En wat vet dat er een leuke jongen rond liep waar je mee hebt gedanstHeb je geen foto?
![]()
Jane, Leuk dat je de springfoto's hebtIk ben elke dag pas rond 7 uur online, ik weet niet of jij er dan bent?
Of zou je ze vnadaga voor 1 uur kunnen sturen misschien? En anders komt het zondag wel ofzo
Kirsten D, Amen! Mooi gezegt meis!![]()
Noortje, Welke dag ga je naar Horse Event? Ik wil wel graag me emaar denk niet dat ik kan.
Want heb niet veel geld meer en ik ga op 12 september al weg.
Manon, Ik zie je vanavond
Sabine, Leuk dat je je haar hebt geverft! Plaats je wel een foto?
http://94.100.118.61/710300001-71035000 ... _mQKb.jpeg
, hier weet ik namelijk niet zo veel meer van
die was nog leuker

?
ik heb afgelopen dinsdag voor het eerst op haar gereden en het ging ook echt heel erg leuk !
vind het echt een leuk paard om mee te rijden
je kan er nog wat mee
Maar dat komt wel als je online bent
vind die ene ook echt al goed gelukt hoor
en dat voor een binnenbak foto !

wil wel een nieuw topic haha
de voorkant is altijd het leukst
hahaah grapjeee, had je nou je winterjas aan ?? het zag er zo dik uit

We gingen wel door een s van hand veranderen met wat galop haha en ze spacede soms een beetje maar ik ben weer trots op der
Heb wel een paar fotos. Zijn er niet echt veel gemaakt. Ga nu eerst melissa en noortje de fotos sturen en dan plaats ik er wel een paar
*als ze gelukt zijn*
Gefeliciteerd Clau! Nette punten
! Vet goed met Twingo!!