Ik wil Later kruising Tinker met NRPS of Nwe Forest ofzo Die zien er zo gaaf uit Weet alleen niet wat voor karakter ze natuurlijk hebben...
Er staan er maar 15 ofzo op de lijst dus niet al teveel. Maar er staat ook oneven terwijl het beide is
Lotjuh_ hier op bokt, heeft een Tinkerx Dartmoor, die is pas geweldig Die heeft hier ook gestaan, op stal smit. Cool beest is dat!
Mallow schreef:Lotjuh_ hier op bokt, heeft een Tinkerx Dartmoor, die is pas geweldig Die heeft hier ook gestaan, op stal smit. Cool beest is dat!Dat lijkt me ook gaaf! Ik vind een tinker zelf een beetje té stevig en groot enzo Met een kruising is dat meestal toch al wat minder
Stef_Winston schreef:Er staan er maar 15 ofzo op de lijst dus niet al teveel. Maar er staat ook oneven terwijl het beide is er staat voor geschreven EVEN +
DJoysDesignz schreef:Stef_Winston schreef:Er staan er maar 15 ofzo op de lijst dus niet al teveel. Maar er staat ook oneven terwijl het beide is er staat voor geschreven EVEN + O dat is me nog niet opgevallen
Mallow schreef:Mallow is juist niet stevig en groot haha. Hij heeft alleen stevige benen , maar hijs wel een ukkie Mallow valt idd wel mee