winnitou schreef:meelen je mag me nog een keer de link sturen van je droomplek in turkijeGaan we met z'n alle naar Gümbet??? GEZELLIE!!!!!!!!!!
LIQUITA schreef:winnitou schreef:meelen je mag me nog een keer de link sturen van je droomplek in turkijeGaan we met z'n alle naar Gümbet??? GEZELLIE!!!!!!!!!!Joepieeeeeeeeeeeeeeeelekker keten
LIQUITA schreef:winnitou schreef:meelen je mag me nog een keer de link sturen van je droomplek in turkijeGaan we met z'n alle naar Gümbet??? GEZELLIE!!!!!!!!!!als het ook een leuke plek voor kinderen is: lees strand en zwembad
meelen schreef:LIQUITA schreef:OOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHH NNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEErruuuuuuuuuuuuuuuugECHT WEuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul
winnitou schreef:LIQUITA schreef:Gaan we met z'n alle naar Gümbet??? GEZELLIE!!!!!!!!!!als het ook een leuke plek voor kinderen is: lees strand en zwembadEr is een zwembad bij het hotel, en het strand is een kwartiertje lopen, of je gaat met de spotgoedkope taxi hahaha
LIQUITA schreef:Nou ik ga jullie nu ook echt verlaten. Wens jullie een fijne nacht. Tot morgen Wetrusten, slaap lekker.
winnitou schreef:nou truste dan voor iedereen, ik ga wel verder op de noodtopic straksDan ben je nog wel ff zoet.Ik ben nu weg.Doei doei
winnitou schreef:dus dan ga ik nu heel erg hard mijn best doenAch, je hebt morgen vrij dussssssssssss
maar je hebt wel gelijk is een stuk goedkoper dan lanzaroteen er is ook een zwembad en strand dicht bijkiezel strand of zandstrand
winnitou schreef:maar je hebt wel gelijk is een stuk goedkoper dan lanzaroteen er is ook een zwembad en strand dicht bijkiezel strand of zandstrandZand, met heerlijke strandbedden (gratiesch)