Hoi veer, Heb pris net gezien tijdens mijn avondwandeling met heros. Tip al doorgegeven, ze gaat dr best doen!!!
priscie
Geplaatst: 12-08-09 20:51
Jaaaa! het is gelukt, haha hallo allemaal! Dankjewel Daphne en veer! Ik had al best lang een account maar ik snapte het nooit hihi maar ik ben nu binnen hihi
Laatst bijgewerkt door priscie op 12-08-09 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt
xveer
Geplaatst: 12-08-09 20:54
priscie schreef:
Jaaaa! het is gelukt, haha hallo allemaal! Dankjewel Daphne en veer! Ik had al heel lang een account maar ik snapte het nooit hihi maar ik ben nu binnen hihi
Jaaaaaaaaa Prissie! Gezellig dat je er ook bent!
xveer
Geplaatst: 12-08-09 20:56
DaphneHeros schreef:
Hoi veer, Heb pris net gezien tijdens mijn avondwandeling met heros. Tip al doorgegeven, ze gaat dr best doen!!!
Weer een boete 75 euro! ik ga de foto opvragen. De tijd dat ik geflitst ben zijn wij geopend dus ben ik niet op pad. Op dit moment heb ik ook mijn trekhaak aan de auto dus ben ik eigenlijk bijna niet te flitsen.
daar kan ik het niet terug vinden. Maar ik ga ook de vorige opvragen. Het is niet mogelijk dat ik op die tijd op die plek was.
_Fieke
Geplaatst: 13-08-09 08:15
Mijn zus is gister aangehouden op de dijk. Ze stonden met een laser te controleren. 105 euro ze reed dan ook wel 20 km. te hard balen voor haar maar misschien wel een heel klein beetje goed. wat ze rijd altijd te hard daar en elke keer zeg ik het ooooooooooooooooit wordt je aangehouden, nu dus