Nienke vraagt aan haar moeder of ze een pony mag. Haar moeder zegt: "Nee". "Alsjeblieft alsjeblieft", blijft Nienke zeuren. Uiteindelijk zegt moeder: "OK dan, dan gaan we morgen naar de kapper.
"Een cowboy stopt bij een café en bestelt voor zijn paard een grote emmer bier. Als het paard de emmer heeft leeg gedronken, brengt de cowboy de emmer weer terug. "Wilt u zelf niets drinken?" vraagt de man achter de bar. "Nee" is het antwoord. "Ik moet nog rijden."
"Pap, daar staan 2 ezels, een grote en een kleine. Wie is nu de vader en wie is de moeder?" "Nou dat is heel eenvoudig, meisje. De grootste ezel is altijd de vader."
Splinter
Geplaatst: 06-04-10 10:50
iedereen aan de rijm? zolang ik het maar niet hoef
leuke papa zeg!
dit is lief der papa
Splinter
Geplaatst: 06-04-10 10:55
en minifoto mama, van persburo melissen geplukt
lief als veulen
Redlich
Geplaatst: 06-04-10 10:56
'Vertel eens lieverd', vraagt een echtgenote aan haar man, 'wie is Erica?' 'Hoe bedoel je', zegt haar man, 'dat is aleen een paard waar ik af en toe op wed. Niks bijzonders.' 'Nou', zegt de vrouw, 'dat paard heeft je dan een half uur geleden op gebeld
Zo zeg daar komen een paar mooie foto's voorbij. Dat is altijd leuk om foto's van de ouders van een paard te zien en dan lijken ze erop of niet.
Tav: Nee Abel is geen shetlander het is een kleine appaloosa
Eigenlijk heb ik het druk, maar je moet ook ontspanning hebben toch???
taverno
Geplaatst: 06-04-10 11:42
cassandra84 schreef:
O maar Abel heeft geen spikkels toch?
nikkielvis
Geplaatst: 06-04-10 11:45
taverno schreef:
cassandra84 schreef:
O maar Abel heeft geen spikkels toch?
Eeen beetje op zijn billen. marion (tence) wel op blijven letten...
cassandra84
Geplaatst: 06-04-10 11:59
Inderdaad op zijn billen witte vlekjes en bij zijn ogen zie je het ook. En straks van de zomer is hij meer stekelharig met meerdere kleine witte vlekjes. Zij moeder is ook stekelharig, maar van haar heb ik geen foto. Hij lijkt absoluut niet op zijn vader qua kleur. Baxter en Abel zijn familie zou je toch ook niet zeggen (neefjes)