Dat is altijd jammer ja met stages, voor je het weet zijn ze om. Ik moet nog 2 tentamens en nog een beetje lessen en nog een opdracht (wat hopelijk niet veel voorstelt). Ik hoop zo dat ik ze ga halen, dan kan ik hopelijk snel met de coschappen beginnen.
Mijn eerste keer bij Smit reed ik geloof ik, maar dit is ergens na te zoeken, op Guus naar buiten. In de eerste lessen reed ik ook nog op Kanjer (en die vond ik toen best wel leuk) en Luna. Verder weet ik het absoluut niet meer. De eerste wedstrijd daar reed ik op... weet ik ook niet meer, maar dat is vast ook ergens te vinden.
xEmy
Geplaatst: 15-06-10 16:21
mijn eerste wedstrijd was op Bram, en toen werd ik eerste heb het nog op film, was echt super sloom en reed heel vaak op het verkeerde been, haha, maar wel heel netjes dus ja, 220 punten
Ik reed mijn eerste wedstrijd ook op Bram, moest als laatste en hij had geen zin meer . Dus ging ie in plaats van op de volte netjes rechts volgen naar links... De keer daarna reed ik op Boy, en die deed precies hetzelfde op het zelfde punt in de proef.
xEmy
Geplaatst: 15-06-10 18:14
wahaha dan trof je het niet bij die wedstrijd waar ik eerste werd viel bram trouwens alleen maar in de prijzen; tweede L, eerste B, eerste én tweede B aangepast
niet dat dit iets afdoet van mijn eerste plek hoor maar toch best opvallend, volgens mij had Bram een goede dag of de jury vond hem gewoon leuk dat kan ook
Saskia89
Geplaatst: 15-06-10 21:36
Ik heb een hele reeks wedstrijden op Amar gereden, die altijd strontvervelend en druk was op dat soort momenten. Aad temde hem dan even tussendoor, waardoor ie bij mij weer superbraaf was (Al vond ik het stiekem hartstikke lachen als hij zo 'enthousiast' deed ) Wil niet zeggen dat al mijn figuren de goede kant op gingen natuurlijk, want een schijnbeweging van Amar altijd op z'n plaats!
Ik heb op Bram, Boy, Boy, Gerald, Oxana, Tsjimme en Prins wedstrijd gereden . De laatste drie keer eerste geworden en de laatste twee keer een winstpunt . De eerste vier wedstrijden waren toen ik nog ukkie was en de andere toen ik op de vrijdagavond reed tussen de volwassenen .
Ik heb mijn eerste les op Kirna gereden bij manege Xanthus. Eerste keer bij Smit was een buitenrit op Nanka. Mijn eerste bakles bij Smit was op Macho. En mijn eerste wedstrijdje was op Lisa en daarna op Pino. Later heb ik nog wel op Jimmy en Kelly onderling wedstrijdje gereden en daarna volgens mij 3x op Bowie allemaal had ik een pp en een keer 6e en laatste was ik 2e.
mijn eerste proefje was op Sade, maar dan was ook nog op manege Mandy's Hoeve . Was ook een leuke pony! Weet eigenlijk niet of ik daarna ooit nog wedstrijd heb gereden daar...