AdindaPony schreef:huuuhh? wat dan *kijkt even op de andere blzijde*_Irene11_ schreef:@ Adinda: Hoe was Miss Ambition met de strandrit? Love her so much!
Miss Ambition was ZOOOOO GAAAF GEWELDIG VET COOL okee,je kan er mega goed inhouden,ze stopt als je moet stoppen,en ze gaat snel Ik rende als 4e van de 12 paarden ze is super
nou,een beetje,niet zo,ze trapt naar andere paarden(Maar dus niet op het strand als je gaat rennen, dan is ze heel lief en trapt ze niet)
AdindaPony schreef:Miss Ambition was ZOOOOO GAAAF GEWELDIG VET COOL okee,je kan er mega goed inhouden,ze stopt als je moet stoppen,en ze gaat snel Ik rende als 4e van de 12 paarden ze is superDat vond ik ook! Deze keer wil ik weer op haar of op Super Sonic
_Irene11_ schreef:Ik wil deze keer eigenlijk wel in de tweede kantine slapen Daar sliep ik ook, echt super chill Koelkast en vriezer zit er in enzo, we hadden ijsjes gekocht! Was super chill
_Lisanne schreef:_Irene11_ schreef:Ik wil deze keer eigenlijk wel in de tweede kantine slapen Daar sliep ik ook, echt super chill Koelkast en vriezer zit er in enzo, we hadden ijsjes gekocht! Was super chill Oke, leuk! Ook leuk dat je dat ff verteld
Ik heb alleen maar in de allereerste slaapzaal geslapen.Wil nu wel in die tweede kantine Hoeveel mensen kunnen daarin?Hoeveel mensen zijn er ongeveer op IW?
@Irene: Jaah, ze was enorm lief en niet schrikkerrigze deed alles wat ik zei En Super Sonic is meegaaa lief bij mij,lekker vorwaarts,aan de teugel
StillAngel schreef:maar de 2de kantine is toch geen slaapzaal naar mijn weten?En is chelle leuk in de lessen? neechelle is stomstaat te veel stil
AdindaPony schreef:@Irene: Jaah, ze was enorm lief en niet schrikkerrigze deed alles wat ik zei En Super Sonic is meegaaa lief bij mij,lekker vorwaarts,aan de teugelOhh, ik wist niet dat ze je kon horen
maaareh ik ga weer,ik verveel me,ik moet poelenburghNUik verveel me echt serieuser zijn hier geen paarden,geen vriendinnenSAAI
StillAngel schreef:maar de 2de kantine is toch geen slaapzaal naar mijn weten?En is chelle leuk in de lessen? Jawel hoor. Bij de 2e binnenbak zit die. Vind ik wel de fijnste slaapzaal, overigens de enige waar ik in heb geslapen .Ohja en vorige jaar 1 nachtje in slaapzaal 1.
_Irene11_ schreef:AdindaPony schreef:@Irene: Jaah, ze was enorm lief en niet schrikkerrigze deed alles wat ik zei En Super Sonic is meegaaa lief bij mij,lekker vorwaarts,aan de teugelOhh, ik wist niet dat ze je kon horen -.-"