Liisette_ schreef:Okee, klinkt opzich wel leuk!
Hij kan ook best lomp zijn hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Liisette_ schreef:Okee, klinkt opzich wel leuk!

) Elja schreef:Sproeten zijn leuk haah
Liisette_ schreef:Ik heb ook sproeten, vooral in de zomer. Ben er ook niet zo heel dol op, maar ach je kan niet altijd je zin krijgen/ hebben!
, maar ik ben wel blij me me ogen, ik heb bruine ogen, en daar krijg ik best veel complimentjes over (zonder kapsones
) Emmaa_ schreef:Liisette_ schreef:Ik heb ook sproeten, vooral in de zomer. Ben er ook niet zo heel dol op, maar ach je kan niet altijd je zin krijgen/ hebben!
Inderdaad, als ik mijn zin had, was ik nog wel een paar kilootjes slanker en blond, maar ik ben wel blij me me ogen, ik heb bruine ogen, en daar krijg ik best veel complimentjes over (zonder kapsones
)

Kirsten_D schreef:Wie hebben er eigenlijk allemaal een vriend hier??

) 
DenK4ever schreef:Kirsten_D schreef:Wie hebben er eigenlijk allemaal een vriend hier??
ikke ikke ikke ikke ikke ikke
(ben blij met hem)
Kirsten_D schreef:
![]()
El ga jij wat met valentijn doen??
, moet ik nou op de foto?
Kirsten_D schreef:Zal die even blij zijn dat te horen..

Kirsten_D schreef:

DenK4ever schreef:Kirsten_D schreef:Zal die even blij zijn dat te horen..
dat hoop ik wel, is namelijk het enige wat ie te horen krijgt op valentijn... verder krijgt ie lekker niks

Emmaa_ schreef:Hij zit er wel lekker nors bij, moet ik nou op de foto?
Elja schreef:Ik vind valentijn wel leukk
Tis hartstikke commercieel enzoo
maarja
Kirsten_D schreef:DenK4ever schreef:
dat hoop ik wel, is namelijk het enige wat ie te horen krijgt op valentijn... verder krijgt ie lekker niks
Yeah, eindelijk iemand gevonden die ook niet aan valentijn doet..
vind het zo geforceerd om op die ene dag iets voor elkaar te moeten doen !?!