Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.
Yinari schreef:Maar Winnetou, Tsjahyt ken je nog wel hoor. Dat is dat arabiertje (vos) van Susan, die is nog niet zo lang geleden van de manege gegaan. Stond in de buitenstal naast Ushi. Je spreekt het uit als za-iet.
Ja Ate, ik hoop dat ze daar terechtgekomen zijn tenminste.
natuur5D schreef:we zijn deze week lekker veelzijdig bezig geweest. donderdag springen bij de Zaanse ruiters. vrijdag westernles bij de Kalverhoek en vandaag dressuurles bij de Amethyst. morgen heeft Amber wedstrijd. ik hoop dat Nels niet in de war raakt
ATE schreef:maar marjolijn hoe bevalt de nieuwe stal ?
Sanniiy16 schreef:Nieuws.....
Mijn lieve pony bruno heeft een nieuwe eigenaar gekregen
hij staat nu in friesland ( ik hoop dat dit zijn laatste adresje wordt!)
Ik heb er nu wel spijt van dat ik nooit meer heen ben geweest
maar ik denk dat ik er gewoon nooit klaar voor ben geweest!
Het was mijn eerste eigen paardje waar ik heel veel van hield maar de klik met rijden was er gewoon niet bij.
Hij vond de dressuur niet leuk dus waar zou ik hem dat verplichten dat was niet eerlijk voor hem!
Maar ik geloof dat hij het nu goed heeft met veel land en buitenrij gelegenheden.
Ik zal hem altijd missen!
ATE schreef:gelukkig marjolijn dat je paard er het naar zin heeft staat bo daar ook >>

natuur5D schreef:dat met die duim tussen de malende tanden tijdens het halster omdoen heb ik ook gehad. PIJN!!! nu 2 jaar later zit er nog een deuk in mijn nagel.
arm kind
Sanniiy16 schreef:
Mijn mooie vriendje! (L)
natuur5D schreef:Amber had ook iets dergelijks. ik had Nelson geleerd een buiging te maken door een snoepje onder zijn buik te houden. nu maakt hij een buiging als ik hem onder zijn buik aantik en geef ik het snoepje pas later. Amber wilde het kunstje aan een vriendin laten zien en wist niet dat je het snoepje later moet geven. dus zij een snoepje onder zijn buik en Nelson, HAP met vinger en al. Amber gillen, en Nelson liet niet meer los. die dacht dat snoepie laat ik niet aan mijn neus voorbij gaan![]()
arm kind
![]()
arme amber 
winnitou schreef:Yinari schreef:Dan heb je dat goed gedaan want die zit als een stoeltje.
Samantha heb ik niet gekend, dat moet echt al héél lang geleden zijn dan.
Tsjahyt (of hoe schrijf je dat), hoort die ook bij de paarden? Of vinden we dat toch meer een pony. Ik zei vroeger altijd dat dat een 'Ponypaard' was.
Queen zat heerlijk, vond alleen dat ze van die korte pasjes maakte, was natuurlijk grote paarden gewend.
Wat een aparte naam Tsjahyt: Nu er achter komen wat het was een paard of pony en hoe je het schrijft? Misschien wil iemand het aan Grardus vragen (en weet hij ook nog wel wat ouwe gouwe te noemen.