Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Serada

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 19:27

Selmar zijn feestje was ook geslaagd. Hij had van zaterdag op zondag het hele huis voor hem zelf en nog 20 andere vrienden. We hadden zaterdagochtend voor ruim 120 euries aan drank gekocht en dan nog het nodige eten erbij natuurlijk haha. De koelkast stond helemaal vol met allerlei lekkere dingen voor hem en zijn vrienden. Hij had alle stoelen geregeld, rookplek buiten gemaakt, de muziekinstallatie was klaar. Pizza in de oven en uiteraard de geestelijke voorbereiding.
Hij had natuurlijk van ons de nodige instructies gekregen maar heeft zich er fantastisch aangehouden. Er was door de buurt wel twee keer geklaagd ivm geluidsoverlast dus de politie stond rond half 2 voor de deur en nog een keer rond half 4. Gelukkig waren die gasten heel sportief en was er niet veel aan de hand. We hadden dit al van bepaalde buren verwacht dus Sel was al gewaarschuwd. Wat ons betrof mocht hij er gewoon schijt aan hebben. Pas rond een uur of half 6 was het feest voorbij... Haha!

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-07 19:33

Groot gelijk . Ze moeten niet zo zeuren die buren.
Of wat het iedere week plaats vind grrrr
Hier was dat in maart ook.
Orlando viert nooit groot feest maar dit jaar werd hij 16 en mocht hij vrienden uitnodigen wij gingen lekker een paar uurtjes weg naar vrienden.
Ja hoor om half 9 in de avond kwam de buurman al klagen en om 12uur kwam de politie aan de deur.
Maar ik was net binnen met ruud en de muziek stond niet hard whahah dus ze kwamen voor niks.
Maar die zelfde buurman heeft drie jongens in huis gehad die er ook wat van konden.
Dus nu zijn die de deur uit en dan moet de rest maar stil zijn.
Nou dacht het ff van niet.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 19:47

ja,.je hebt er een stel zeikerdsbij,die ene keer in t jaar dat er herrie gemaakt word...

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 20:04

tja zeikerds heb je altijd, als het nou elk weekend raak is , wordt het een ander verhaal

maar op je verjaardag moet je toch kunnen feesten, wij hebben hier buren die het leuk vinden om midden in de nacht de meubels te gaan verschuiven, en er is er één die helemaal gek is van boren , echt om te gillen

Afbeelding

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 21:53

nou hier in die flat ook wel elke dag, boor freaks

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 12:45

ja het zijn tegenwoordig allemaal bob de bouwers en het liefst in het weekend en dan lekker s'avonds onder tv tijd, heerlijk kan je zo fijn een nederlands programma volgen, ik wil een hutje op de hei haha

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 13:08

Boerderijtje in Friesland

Jonge_Monte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 13:15

Nou corine, een hutje op de hei ben ik ook wel voor te porren.
Haha! Haha!
Zo zit nog steeds lekker ziek te wezen hier. Boos!
Ik wist niet dat een mens zo veel snot kon fabriceren Nagelbijten / Gniffelen
Maar ben toch wel naar Paul de Leeuw geweest gisteren.
En het was een fantastische show. OK dan!
We hebben ernorm genoten. Haha! Haha!
Zelfs nog een aardig optreden van Marco Borsato er tussendoor.
En die vent van mij vergeet natuurlijk weer zijn fotocamera. Boos! Boos!
Zijn we halverwege, zegt oh jee Wil ik vergeet het fototoestel.
Tja dan hoef je ook niet meer om te keren om het op te halen Verward
Maar goed, we hebben het wel allemaal weer mee mogen maken, en het was zeer de moeite waard. Haha! Haha!
Vanmorgen ben ik weer snel naar Ietsen gegaan, en zijn beentje ziet er weer een stuk beter uit.
Het begint te slinken, en daar ben ik wel blij mee. Knipoog
Is wel weer wat bewerkelijker, maar ga zo weer terug, lekker stappen met hem, afspuiten insmeren.
Het houd weer even niet op.
Maar ondanks dat het op een hele pijnlijke plek zit, blijft hij heel erg lief. Lovers
Ben toch wel blij dat het snel geneest Knipoog

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 13:16

Haha, leuke strandfoto's Corina. Echt Farno weer hè, lekker stampen in de zee Haha! En dit keer niet weg gezakt? hihi

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 13:18

leuk hoor paul de leeuw ik ben fan , echt lache die vent, oh vergeet ie zijn camera, zal je toch net zien zeg, fijn dat het been alweer dunner wordt wil,

ja es een boerderijtje in friesland HEERLIJK, vandaag nog, doe maar het drentsch friesche woud, dan ben ik zo vertrokken hoor, paarden mee en bye bye

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 13:19

Reentjuh schreef:
Haha, leuke strandfoto's Corina. Echt Farno weer hè, lekker stampen in de zee Haha! En dit keer niet weg gezakt? hihi

hé ireen, nee joh dit strand is beter hoor, next time dan gaan we daarheen, kan je ook lekker door de duinen, maar eerst volgende week broekpolder , leuk , even duimen dat het weer dan aardig is, wat doen we zaterdag of zondag, of wachten we het weer even af, Haha!

Jonge_Monte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 13:24

corinatoet schreef:
leuk hoor paul de leeuw ik ben fan , echt lache die vent, oh vergeet ie zijn camera, zal je toch net zien zeg, fijn dat het been alweer dunner wordt wil,

ja es een boerderijtje in friesland HEERLIJK, vandaag nog, doe maar het drentsch friesche woud, dan ben ik zo vertrokken hoor, paarden mee en bye bye

Hij is echt gaaf.
Hij krijgt toch ook wel weer de hele boel plat daar, als je zeker al bedenkt dat er ruim 30000 man binnen staat en zit.
Ik heb nu wel de DVD ook besteld bij de Freerecord shop Nagelbijten / Gniffelen

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 13:25

Hé Wil, ik heb van het weekend een stukje van het concert op TV gezien. Zag er inderdaad wel erg leuk uit. Ik ben vorig jaar toen nog Marco Borsato in Rosso geweest.

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 13:25

ja hij is echt lache , ik zag hem van de week nog op de tv bij jantje smit die vent is gestoord

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 13:28

corinatoet schreef:
hé ireen, nee joh dit strand is beter hoor, next time dan gaan we daarheen, kan je ook lekker door de duinen, maar eerst volgende week broekpolder , leuk , even duimen dat het weer dan aardig is, wat doen we zaterdag of zondag, of wachten we het weer even af, Haha!

Ja, leuk lekker naar de Broekpolder. Uhm.... maakt mij niet zoveel uit zaterdag of zondag. Ik denk dat we inderdaad beter het weer even kunnen aankijken. Als het zaterdag mooi weer is, kunnen we beter gewoon zaterdag gaan. Regent het dan, dan kijken we zondag gewoon aan, toch?

Ja, is goed volgende keer gaan we naar dat strand of waar Lin het over had bij Noordwijk.

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 13:32

ja noordwijk moet ook super zijn, dat moeten we ook een keer doen ,

is goed we kijken het weer even aan,

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 14:09

Esther28 schreef:
Boerderijtje in Friesland

Ja Haha!

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 14:19

haha lin jij ook hé , als het aan mij ligt vandaag nog

Tonke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 22:54

HALLO ALLEMAAL!!!!!

Wat is het stil hier zeg.

Wil hoe gaat het nou met Ietsen?? Hopelijk gaat het wel weer de goede kant op. Geef m maar een dikke knuf van me.

En Peet nogmaals heel veel succes morgen. We gaan voor je duimen. OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! Laat je even weten hoe het is gegaan?

En Deborah super dat het zo goed gaat met spetter.

Maaike hoe gaat het met je rug?

En Andrea lukt het allemaal een beetje met je?

En Lin Sanne heeft vorige week heerlijk onder je paarden dekbed geslapen. Ze vind hem echt helemaal super. Dus nogmaals bedankt.

Verder groetjes aan iedereen.

Liefs Tonke.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 23:23

hier gaat alles goed hoor,met jou ook?

Tonke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 23:37

ja hoor, heb alles redelijk onder controle.
Met ups en downs komen we er wel.
Ik voel me met de dag sterker worden. Dus komt goed.

Liefs Tonke.

Jonge_Monte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 06:26

Heyy Tonke,
Fijn dat je alles weer een klein beetje op de rails krijgt.
Met Ietsen gaat het wel weer goed, het been is al weer flink geslonken.
Hij heeft gewoon weer een paar vakantie weekjes genomen. Nagelbijten / Gniffelen
Nu zeker nog 2 weekjes stappen.
Maar het ziet er goed uit. Knipoog

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 09:16

Tonke schreef:
En Lin Sanne heeft vorige week heerlijk onder je paarden dekbed geslapen. Ze vind hem echt helemaal super. Dus nogmaals bedankt.
Verder groetjes aan iedereen.
Liefs Tonke.

Heej Tonke, leuk dat je weer eens langs komt op Bokt. Hoe gaat het met Sanne op school? Kan ze het allemaal een beetje volhouden?
Leuk om te horen dat ze nog steeds lekker onder haar paardendekbedje slaapt hihi. Wanneer kom je weer eens naar stal? Haha!

Tonke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 09:52

Het gaat super met Sanne op school.
Ze is nu vanochtend aan haar laatste wen ochtend begonnen.
Vanaf volgende donderdag gaat ze definitief over van de peuterspeelzaal naar Groep 1.
Weer een stapje verder. Wat gaat het allemaal snel. Je merkt wel dat ze er aan toe is.

Het wordt een drukke week voor haar. Zaterdag verjaardag vieren bij papa. Maandag afscheid peuterspeelzaal en natuurlijk trakteren voor haar verjaardag. Dinsdag is ze natuurlijk echt jarig. Woensdag even time out. en dan donderdag en vrijdag hele dag naar school.( Als dit goed gaat hoor want anders hou ik der 's-middags lekker thuis) en dan zaterdag verjaardag vieren hier bij mij. Wat zal ze weer verwend gaan worden.

Verder hoop ik vlug weer een keertje langs te komen op stal. Even gezellig bij kletsen. En natuurlijk Froukje effe knuffe.
Dus hopelijk tot gouw.

Liefs Tonke.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 09:59

super dat het met sanne ook zo goed gaat.