De uitslag van het laatste toetsmoment staat online, maar die van mij niet. En van mijn minorverzoek heb ik ook als 1 van de enige nog geen uitslag gekregen... stomme school.
de uitslag staat online!!! ik heb 8 competenties en ik heb er 7 gehaald!!!! 1 niet, maar die hoort bij die ene toets die ik niet haalde, daarom hebben ze die nog niet goed geteld. Super vet dus ik mag naar het tweede jaar, en moet dus alleen die ene toets overdoen, (die casus) en dat is waarschijnlijk in november
ik kreeg vandaag een brief dat ik me enkele maanden geleden heb aangemeld voor de miss proefdiervrij verkiezing hahaha, was weer een vage bui... en nu ben ik uitgekozen om naar de provinciale voorronden te komen in maastricht hahahahaha weet alleen niet of ik dat wil.... je wordt er hip opgemaakt en dan maken ze foto's. Ondertussen vragen ze vanalles over dierproeven en hoe jij daar tegenover staat haha.... oja weet ik alles van uiteindelijk gaan er dan 2 limbo's naar amsterdam.. wel hip om mee te maken, maar ook wel erg blij hahaha zal ik er heen gaan of niet?