Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(helemaal zwart? Dat beest heeft heel veel wit! ) evdpanne schreef:Dit is m: http://link.marktplaats.nl/152577720
. Daarom koop ik noooooit een paard zonder medische keuring
.
. (heeft klein beetje wit bij zn hoef
)
.
.
.
)
. Maar net als met Djolly en Xandra die telkens kreupel zijn... Daar zou ik ook niet voor gaan
.
. Maar die mok is wel altijd een probleem.... Dat zie je wel meer bij paarden met sokken... En dan heb je ook nog van de eigenaren die het zonde vinden van de sokken en ze er maar laten zitten... (die heb je dus bij ons op stal...). Arme paardjes...
. Maar dat project is geheim
.
. Lekker slapen (alweer). Morgen ben ik weer de hele dag aanwezig op Bokt
.
evdpanne schreef:Hahahaha als ze dat telkes overleven zit het wel goed. Maar net als met Djolly en Xandra die telkens kreupel zijn... Daar zou ik ook niet voor gaan
.
Met zulke grote benen moeten Clydesdales ook wel sterk zijn. Maar die mok is wel altijd een probleem.... Dat zie je wel meer bij paarden met sokken... En dan heb je ook nog van de eigenaren die het zonde vinden van de sokken en ze er maar laten zitten... (die heb je dus bij ons op stal...). Arme paardjes...
, Fenna is goed in verhaaltjes schrijven en Sas in Fotoshoppen enz
. En waar ik goed in ben.... Tja iemand moet ze aanmoedigen en dingen verzinnen die ze niet zelf kan doen (ben soort manager
)
evdpanne schreef:Die paardjes zijn echt heel zielig.... Twee belgen en dan staan ze in het land allebei bij elkaar te jeuken...
Vind de eingenaar ook niet leuk want ze kauwen bij elkaar de sokken dr vanaf...
als eigenaar ben je wettelijk verplicht de da in te schakelen als je dier iets mankeert..

)