Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
,
.
! Pebbs schreef:Oh hoop dat het niet iets ernstigs is!
Ik weet nog niet of ik morgen ga rijden want ben sochtends weg en de zadelmak maker komt bij hun en dan rijd ie in de binnenbak. Dus ik weet niet hoe lang ze daarmee bezig zijn. Hij komt namelijk voor meerdere paarden
Broccoli schreef:Wow ik heb lekker gereden man! Weer geoefend zonder beugels. Gaat ze me toch een partij verruimen joh! Ik lachen, waardoor ik er zowat afrolde.![]()
Voor degenen die het boeit: Zamora gaat weer beter. Was lekker aan het racen, bokken en steigeren in bak.

Broccoli schreef:Wow ik heb lekker gereden man! Weer geoefend zonder beugels. Gaat ze me toch een partij verruimen joh! Ik lachen, waardoor ik er zowat afrolde.![]()
Voor degenen die het boeit: Zamora gaat weer beter. Was lekker aan het racen, bokken en steigeren in bak.
daarna liep ze ook goed? Broccoli schreef:skyline schreef:haha ik had vandaag wiskunde toets , volgens mij word dit mn eerste voldoende van het jaar
Vet goed! Ik heb één keer in mijn leven een voldoende gehaald voor wiskunde. Maar dat was wel meteen een vette: 9,6.
Lekker in aparte reacties voor de snelheid van het topic