Rc het Fjordenpaard crosst HEEELL hard verder!! Deel 4!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Linn_

Re: Rc het Fjordenpaard crosst HEEELL hard verder!! Deel 4!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 12:47

Wat bij mij in me geheugen gegrift staat is een les wiskunde in geloof ik de 5de klas. Ik zat alleen want de jongen waarnaast ik altijd zat was er die dag niet. Het clubje wat mij peste zat in een lange rij naast elkaar. Hoe ze erop kwamen weet ik niet meer maar ze begonnen er opeens mee dat ik luizen had. Ze gingen er een woordspelletje mee doen ofzo en een tekening op het bord maken. En de leraar deed gewoon doodleuk mee!!!! Die ging ook nog dingen bij die tekening tekenen enzo....ik was zo'n mietje dat ik maar gewoon voorovergebogen over me boek zat...maar ondertussen vrat het me echt op. Zodra de bel ging ben ik huilend het lokaal uitgestormd en werd ik lekker nagelachen. Een paar andere meiden die in mijn klas zaten hadden dat allemaal gezien en waren naar het hoofd gegaan. Later die week werd ik ook bij hem geroepen en moesten die meiden hun excuses aanbieden maarja dat helpt natuurlijk voor geen meter. Dat is ook echt de enige keer dat ik huilend thuis kwam en me moeder echt naar school wilde stormen....oooh die dag vergeet ik echt nooit meer. En dit is dan wel geen pesten door middel van in elkaar slaan ofzo, maar het is wel mentaal pesten en daar was ik echt heel vatbaar voor.

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 14:46

Ik gaat nu naar de paarden winkel, kijken of ik kan slagen met jophurs :) En daarna naar de ikea want me moeder meot een kastje ophalen en dan lekker vroeg naar de manege :)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 15:16

Ik heb trouwens woensdag ons mannetjes-hamster-baby gezien, die van dat fokproject weetjewel...een klasgenootje had hem overgenomen maar nu moeten ze wat dieren weg doen omdat ze minder tijd heeft en nu is die dus door school overgenomen. En hij is groooottttt!!! En moooooi!!! School is dr heel blij mee omdat die tam is, de meeste hamsters die ze krijgen zijn niet tam. Maar was wel leuk om onze baby nu eens volwassen te zien!

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 15:37

leuk van die manster linda :D

ja idd inelkaar slaan ofzo heb ik ook niet echt gehad (gelukkig) maar meer van die dingen die je van binnen opvreten.
en zulke kleine dingetjes van in de deur opening blijven staan en je er niet langs laten enzo, dat is opzich niet zo erg, maar na een tijdje word dat wel echt vervelend,
je dingen noemen en achter je zitten en dan de tafel steeds tegen je rug aan duwen ofzo. van zulke kleine dingetjes die zich opstapelen enzo..

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 15:42

Meh. morgen springen, geen zin in maar zit gelukkig op Wittebeest dus dat moet verder wel goedkomen.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 15:45

L_bonsai_L schreef:
leuk van die manster linda :D

ja idd inelkaar slaan ofzo heb ik ook niet echt gehad (gelukkig) maar meer van die dingen die je van binnen opvreten.
en zulke kleine dingetjes van in de deur opening blijven staan en je er niet langs laten enzo, dat is opzich niet zo erg, maar na een tijdje word dat wel echt vervelend,
je dingen noemen en achter je zitten en dan de tafel steeds tegen je rug aan duwen ofzo. van zulke kleine dingetjes die zich opstapelen enzo..

ja dit ken ik idd ook erg goed. Wij hadden van die klapdeuren op school, net dichtgooien voor ik er door wil bijv. of idd in de deuropening blijven staan....

Leuk tog springen Suus!!! Ik ga zometeen richting Marlous, kijken op wie we zitten en dan even door naar het weiland, kijken hoe Never mind erbij staat....zielig kreupel ding.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 16:02

Nee ik hou niet van springen, vind het doodeng.

Dropveter101
Feeling down? Saddle up!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 16:15

x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 29-09-23 11:22, in het totaal 1 keer bewerkt

FeeKoolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 16:30

ik ben vannacht terug gekomen van Lloret de Mar, was zoooo gaaaaf!

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 16:44

oh manster moet natuurlijk hamster zijn xD

springen is juist leuk :D
ben nu alleen niet maar aan het springen met faron, omdat ze daarna een hele tijd niet meer normaal over de balkjes wou, de heletijd springen enzo. maar dat gaat nu wel weer goed dus misschien binnenkort weer even proberen. en dan zorgen dat we van te voren en na het springen nog even gewoon balkjes draven, dat ze niet denk dat ze altijd mag/moet springen.

leuk fee :D

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-11 16:48

lloret de mar? daar heeft mijn broer van het zomer geweest:P veel feesten of niet?

FeeKoolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 18:37

alleen maar feesten haha. ja was echt een toppertje, nu even 3 weken bijkomen, dan leiding fp+rono en daarna weer 4 weken lang partyen!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 19:09

ben jij leiding op t rono? leuk! haha welke week

grapje.

_Steph_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 19:29

Hooooooooi allemaal!

Ik ben ook weer terug uit het heerlijke Italië! We zijn nog niet thuis ofhet begon al met regenen, maar ach, wat kan het mij schelen! Haha, heerlijk geweest daar, ook naar Rome geweest, zo gaaf !:)

Ik heb een beetje bij gelezen, maar echt niet alles, dat is veel te veel, haha! Vanaf nu kan ik weer mee kletsen ;)

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 20:06

Mooi dat het leuk was steph!
Mog maar 2weekjes en dan is de meeting alweer :D zin in!!

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 21:38

Pff me ouders zijn een soort uitelkaar. Me moeder is iig voor dit weekend vertrokken. En hoe het verder gaat weet niemand....

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 21:53

:oo noo ella? what happened :oo
wil je praten?

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 22:17

Mijn hemel dat was me een les. Moest op Sylvester, vond ik wel leuk want daar had ik al een poos niet meer op gereden. Maaar meeenn dat beest is hard werken! En omdat de zitcompetitie er bijna aankomt zit ik zooooo erg op me houding te letten. Zit de hele tijd: oke me benen, rug recht, hakken uitdrukken, handen rechtop en stil, naar voren kijken, buik aanspannen, op me kont zitten..pfffffffff. En Sylvester zit ook totaaaaaaal niet lekker door, maar ik ging het toch even oefenen want kan met de zitcompetitie natuurlijk ook zo'n paard krijgen. Nu gaan we zondag om 10 uur weer oefenen met alle mensen die meedoen en dan volgende week is het zover!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 22:22

EllaBellaah schreef:
Pff me ouders zijn een soort uitelkaar. Me moeder is iig voor dit weekend vertrokken. En hoe het verder gaat weet niemand....

Ik had het net al gehoord van Marlous, k'ut zeg!! Als je wil praten dan ben ik er hea :)

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 22:24

..
Laatst bijgewerkt door EllaBellaah op 27-09-24 23:29, in het totaal 1 keer bewerkt

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 23:22

:oo ella! wat k*t! :(:)
we zijn er altijd voor je als je er over wilt praten :(:)

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-11 07:57

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 12:44

ah wat klote ella, als je wil praten zeg je het maar he! :(:)

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 12:54

Kreeg net een smsje van dr dat het haar speet om zonder iets te zeggen zomaar vertrokken is. Ze zei dat ze het fijn vind dat ik een keer langskom omdat ze het kletsen met mij mist...
Dit weekend ga ik met m'n vader aan het konijnenhok werken, hij had gezegt dat hij dat een fijne afleiding vind om even lekker met mij daar aan te werken.
Gisteren kwam hij me ophalen op de manege met me vader, hij wilde graag zijn oude lievelings pony Lambiek weer eens zien waar hij jaaaaaren geleden op heeft gereden. Heeft even gekletst met me instructrice waar hij toen ook nog les van gehad heeft. Dat geeft wel aan dat het met hem wel redelijk goed gaat.
Laatst bijgewerkt door EllaBellaah op 27-09-24 23:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 12:58

fijn dat je iniedergeval merkt dat het met je broer wel een stukje beter gaat! goed van je dat je je vader een beetje afleiding wil geven, ik vind het echt heel naar voor je :(:)