Ze hadden wel een tijd geleden een brief gestuurd maar daar werd niet in gezegd hoeveel herrie ze gingen maken en wanneer ze het zouden doen. En het was al de 2de keer deze week.
Goedemorgen! Ze hebben bij de loterij heel wat loten weten te slijten lees ik al weer (reklame onderaan )
Marlon, haha voor lekkers is Noah meestal wel in hoor! Er liggen ook snoepjes in zijn voerton, die mag je ook geven. Als je de deksel optilt begint hij al te hinniken. Hij houdt dat hoekje goed in de gaten.
Lieffff die poes. Zo tav 2 dagen niet naar stal? Fa heeft een weekje vrij. Ben al de hele week aan het snotteren en ben daardoor niet echt fit. Het is ook echt de hele week van dat baggerweer zeg. Eind van de middag waarschijnlijk even naar stal om te poetsen en te knuffelen. Het rijden komt van de week wel weer.
taverno
Geplaatst: 17-12-11 19:48
Ik kon niet 2 dagen wegblijven,ben toch maar naar stal gegaan alwaar het natuurlijk ging regenen.
Ik heb hem maar gelongeerd toen het net een beetje droog was,ik heb nog geen zin in de binnenbak.
Xantha
Geplaatst: 17-12-11 20:28
Ik zit de hele dag al te balen, we zouden samen met Herman en Nicolette naar het strand gaan. Gisteren hadden we eigenlijk besloten niet te gaan ivm het weer, is het verdorie bijna de hele dag droog geweest!
Xantha
Geplaatst: 17-12-11 21:25
We moeten wel even doorkletsen allemaal het topic is nog niet volgekletst
Pas toen het donker werd, ging het regenen.....Vanmiddag wel lekker even de paardjes los gehad in de oude buitenbak, want daar worden de voeten altijd mooi schoon van . Freya liep de sterren van de hemel en Amaye vond bokken toch wel erg grappig vandaag. Angelique zei wat tegen haar en wat was ik blij dat ik er toen niet op zat. Een gigabok en alleen maar omdat Angelique wat zei.....gek paard
taverno
Geplaatst: 18-12-11 11:26
Goedemorgen.
Het ziet er lekker zonnig uit zo achter de ramen. Kunnen jullie vandaag niet naar het strand?
nikkielvis
Geplaatst: 18-12-11 11:52
Xantha schreef:
Ik zit de hele dag al te balen, we zouden samen met Herman en Nicolette naar het strand gaan. Gisteren hadden we eigenlijk besloten niet te gaan ivm het weer, is het verdorie bijna de hele dag droog geweest!
Herman vond dat ook erg jammer
taverno
Geplaatst: 18-12-11 15:21
Ik was al vroeg op stal om de paardjes buiten te zetten,het zonnetje scheen zo lekker. Maar het ging al snel regenen en later ging het flink onweren en hagelen.Binnen mum van tijd zag alles wit. En de paarden vonden het toen ook niet meer zo leuk.
Xantha
Geplaatst: 18-12-11 16:47
Ik vond die hagel en onweer helemaal niet leuk!! Wilde eigenlijk even longeren, dat was dus niet zo'n goed idee. Es heeft lekker gereden!
Xantha heeft een nieuwe buurvrouw, een grijze fjord. Ze vond er niets aan maar misschien worden het nog wel vriendjes
Xantha
Geplaatst: 18-12-11 16:55
Ik was trouwens vanmorgen nog even op mijn oude stal. Was we even gezellig met een paar oude stalgenootjes. Maar ik zou niet meer terug willen hoor, ook al is het bijna aan het einde van de straat Vind het bij jullie veeeeeel gezelliger.
taverno
Geplaatst: 18-12-11 17:17
Ik hoorde jullie al over stal en niet gezellig,ik begon al te denken.
Ik vind het nieuwe fjordje wel een geinig dier,lekkere bos met manen.
brr wat een waterkou vandaag! Noahtje was hyper, hij kletterde de baan af en op de baan ging die ook nog even aan de kletter. Daarna toch maar weer de binnenbak ingegaan . Morgen weer an die arbeit, laatste weekje en dan wakansie!
Nou, hill is op z'n plekje hoor. Vond het wel lastig, hem zo ver te laten, maar hij voelde zich direct op z'n plekje. Meteen eten, even in z'n stalletje gekeken, maar gras was veel lekkerder. Toen 's avonds de paarden aan de andere kant van de draad hun inloopstal in gingen kon hij ze niet meer zien, dat vond hij echt niet leuk. Hij was erg onrustig, maar toen ik 2 uur later belde met staleigenaar was hij een stuk rustiger. Wilde nog geen brokken eten in de stal, maar wel gras buiten, dus dan vind ik het prima. Straks nog even bellen!