meelen schreef:Geregeld![]()
![]()
(Wat een team he)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
winnitou schreef:meelen schreef:Ik mag 6 Dec. naar t ziekenhuis om een talgbult uit m'n wang te laten halen........als ik er maar geen litteken aan overhoudt.
Iemand ervaring met zoiets
heb wel ervaring met ziekehuizen en met operaties, incisie en hechtingen littekens. zoals je weet is mijn laatst bijgekomen litteken haast niet te zien terwijl het wel op een goedzichtbare plaats zit. Ik heb flink gesmeerd met Dermatix (siliconegel) gekregen op recept via de huisarts (werd helemaal vergoed door de verzekering). OOk voor Liquita een aanrader.

winnitou schreef:meelen schreef:Ik mag 6 Dec. naar t ziekenhuis om een talgbult uit m'n wang te laten halen........als ik er maar geen litteken aan overhoudt.
Iemand ervaring met zoiets
heb wel ervaring met ziekehuizen en met operaties, incisie en hechtingen littekens. zoals je weet is mijn laatst bijgekomen litteken haast niet te zien terwijl het wel op een goedzichtbare plaats zit. Ik heb flink gesmeerd met Dermatix (siliconegel) gekregen op recept via de huisarts (werd helemaal vergoed door de verzekering). OOk voor Liquita een aanrader.

winnitou schreef:MOET EVEN MIJN HART LUCHTEN:
WAT EEN L U L VAN EEN EX HEB IK.......brrrrrrrr
hij heeft nog steeds niet in de gaten dat er een verschil is tussen een van ruim 18 jaar en een van net 8 jaar.
En dat je een kind in sommige dingen moet begeleiden om te leren...
en het erge is...er mag niet over gepraat worden want dan begint meneer meteen te schreeuwen. Heb dan ook het telefoongesprek weggedrukt.
LIQUITA schreef:winnitou schreef:heb wel ervaring met ziekehuizen en met operaties, incisie en hechtingen littekens. zoals je weet is mijn laatst bijgekomen litteken haast niet te zien terwijl het wel op een goedzichtbare plaats zit. Ik heb flink gesmeerd met Dermatix (siliconegel) gekregen op recept via de huisarts (werd helemaal vergoed door de verzekering). OOk voor Liquita een aanrader.
Ik zal het onthouden
meelen schreef:winnitou schreef:MOET EVEN MIJN HART LUCHTEN:
hij heeft nog steeds niet in de gaten dat er een verschil is tussen een van ruim 18 jaar en een van net 8 jaar.
en het erge is...er mag niet over gepraat worden want dan begint meneer meteen te schreeuwen. Heb dan ook het telefoongesprek weggedrukt.
Gelijk heb je.
Doe ik ook bij mijn zoon, als ie me weer eens uitscheld omdat hij geen geld krijgt voor z'n wiet.

mntj schreef:ja,ja,ja,ja,ja,ja, wil je dat doen????
wou linde vragen maar die moet zelf en die heeft misschien ook nog geen lezer. en die kan ik nu natruulijk ook niet lezen.
als het een aanbod is maak ik er graag gebruik van.

ATE schreef:---------------------------------------
Waarschuwing! - Lees dit even![/b]
waarschuwing!
Misschien overbodig maar nooit weg
Wist je het al, dan ben je gewaarschuwd. Zo niet ff lezen.
Er zijn enkele (gevaarlijke) oplichters actief !!!
HUN WERKWIJZE:
Zij opereren bij voorkeur op/rond parkeerplaatsen en vragen welke soort parfum je gebruikt.
Daarna vertellen zij dat je dat ze een nieuwe ( dure ) parfum in de aanbieding hebben, en vragen je om aan een parfumflesje te ruiken.
NIET DOEN !!!!!!! WANT ER ZIT ETHER IN HET FLESJE !!! Je raakt vrijwel meteen buiten bewustzijn na het opsnuiven hiervan, en de oplichters hebben daarna
vrijspel met je tas , horloge / sieraden / auto- en huissleutels, bankpas en ander soort zaken.
Er zijn zelfs al dames in de auto meegenomen, en die werden op een heel andere plaats wakker!!!
LET OP !!! Zij kunnen ook opereren vanuit een park / supermarkt / stille straat / een steeg / enzovoort. Het hoeft dus niet perse vanaf een parkeerplaats te zijn.
EN HET HOEVEN GEEN MANNEN TE ZIJN DIE JE AANSPREKEN - VROUWEN DOEN ER OOK AAN MEE IN SAMENWERKING MET ANDERE VROUWEN EN/OF MANNEN. (in wisselende samenstelling)
Graag deze mail doorsturen aan JULLIE contacten a.u.b. en vraag of die het doorsturen.
Oplichters proberen altijd met SUSSENDE woorden en/ of nette kleding je vertrouwen te winnen.
Politie Haaglanden
xan schreef:mntj schreef:ja,ja,ja,ja,ja,ja, wil je dat doen????
wou linde vragen maar die moet zelf en die heeft misschien ook nog geen lezer. en die kan ik nu natruulijk ook niet lezen.
als het een aanbod is maak ik er graag gebruik van.
Ja, wil ik wel doen hoor.
hahaha, je weet nog wat een 8 betekent hè![]()
Ik ben niet zo heel vroeg op de avond op de manege, maar zeker op tijd als jij moet rijden.
Dan ga ik maar eens proefje 18 doorlezen.
. Wat een l u l 

Tytje schreef:winnitou schreef:MOET EVEN MIJN HART LUCHTEN:
Ik heb binnenkort ook een ex. Wat een stress en ellende!!!!! Het gaat om liegen en bedrogen worden en ik heb niks in de gaten. Ben er kapot van. Wat een l u l

Tytje schreef:Iemand nog tips om te slapen? Ik kan het momenteel doen met 1 uur per nacht. Ik ga douchen en toch proberen te slapen.

Hackie schreef:Oh, ik was net op een website met allemaal Border Collie pupjes.
*kriebelt heeeeel erg nu.
Vooral sinds die oude van mij alweer 11 is.
Oh wat gaat dat snel, weet nog wel dat ik 9 was en we dr gingen uitzoeken. Helemaal dat pokke end naar Enschede, en ik maar stuiteren op de achterbank van de auto