Ik wou dat ik jullie alles kon laten zien.. ook al houd je niet van Friezen, dit is de plek voor elk paardenpersoon! Mijn hart ligt ook niet bij friezen maar ligt toch wel hier, haha!
Het is dat ik geen tijd en geld heb, anders kwam ik een weekje bij je op vakantie!
Jeany_Orion
Geplaatst: 20-10-09 18:03
KarinW86 schreef:
hihiihihhi mafkees
Jeany_Orion
Geplaatst: 20-10-09 18:04
KarinW86 schreef:
jij gaat vast winnen Zaterdag uit onze groep jean
Dat moeten we nog maar zien ! Het gaat niet zo heel lekker, de laatste tijd. Het lijkt alsof hij onwijs spierpijn hebt. Tegen wie moeten we eigenlijk allemaal ?
woeeehh helemaal heelhuids aangekomen dus sabien! heel veel plezier daar! en laat nog maar eens een paar foto's zien
ik kom net thuis van een heeeeeeerlijk lang weekend paardrijden in drenthe.. zoals joyce al zei: wel droog, lekker zonnetje.. maar aan 2 vesten en een jas had je sóchtends niet altijd genoeg :p hihi was weer hartstikke leuk.. wat kan zo een weekend dan snel gaan he
trouwens.. mijn broertje is morgen jarig.. word 18.. wat moet je kopen voor een jongen die 18 wordt? kan het hem niet vragen.. het word namelijk een suprise party.. hij wilde het niet vieren.. maar paps en mams vonden dat de 18e verjaardag niet overgeslagen kan worden
Klinkt goed Aman, weekendje paardrijden in Drenthe. Het was inderdaad flink koud s'ochtends, en daar is het altijd nog wat kouder als hier...
Klinkt wel heel vermoeiend, een werkweek van twee dagen!
Heb je eigenlijk voor jezelf al een beslissing gemaakt over Costa?
Twinklebel
Geplaatst: 20-10-09 21:09
Zouden jullie trouwens met de merrieveulenverkiezingen van dit jaar misschien op mijn Esmeetje willen stemmen ? Stemmen kan waarschijnlijk vanaf 1 of 2 november...
@ Celien, morgen heeft Joyce waars niet de auto dus dan komt ze op de scooter. als jij dan ook op de scooter komt (en voor mij een extra helm meeneemt) dan crossen we even heen en weer naar Noble om daarna met veel lekkers bij mij op de bank thee te leuten goed plan he!