k ga morgen naar zon meisje maar ze gaan allemala blowen, zijn met zn 10e ofzo en ik heb daar echt geen zin in.. straks gaat der iets mis zit ik daar als enige nuchter nee k wil niet mee blowen vond t 1 x leuk maar niet vaker en al helemaal niet met zon groep.
haah eef, geweldig dat je die foto nog heb ik heb hem ook nog ergens op me hyves staan volgens mij haha en trouwens het is martinA haha maar geeft niet word al me hele leven martine genoemt... zo zou ik eigenlijk ook heten maar vlak voor dat ik werd geboren zag me moeder een film en daar heete ze martina en dat vond ze leuker haha
die van mij heb je ook ontvangen heb niet zulke leuke fotos van mij en me pony alleen maar van me zusje en de pony haha.... succes oh ja paard heet trouwens Jitse haha
Ik moet nog foto's ontvangen van: - Ella - Kiki - Nanda - Nancy ??
Vergeet ik nu nog iemand?
Ik zet er nu alleen een limiet op om de foto's te sturen, ik wil ze graag voor zondag 12 uur 's middags hebben. Heb ik dan je foto's niet dan kom je er spijtig genoeg niet op....
Het klinkt gemeen maar we zijn al heel snel bij die 500 en ik ben nu ook de hele avond bezig geweest met deze 4 dus dan heb ik nog de tijd...