Leuk weer haflinger. Ik heb vooral buitenrij ervaring opgedaan bij Smit. Daarvoor al een tijd in Nw-Vennep gereden en daar hadden we kleinere groepen, soms gewoon met z'n 5en, dan leer je in de bak toch iets meer. Bij Smit wel weer andere paarden 'leren rijden', maar dat is overal zo. Op de manege in Nw-Vennep had ik van de meeste de knopjes aardig door.
nou hij blijft dus en zijn naam blijft ook adje haha nou okee, over een maandje zijn we er vast over heen!
haha heb zaterdag op hem gereden, echt een superbeestje! hartstikke braaf, maar wel lekker actief, echt een schatje!
jaa aron vind ik leuk, en amor inderdaad ook! nou adonis vind ik ook nog best leuk hoor, betekent schoonheid ofzo en dat is hij ook echt wel vind ik.
en de manen van ushi en adje zijn er helemaal af, wel heel zonde, maar ook wel lekker, zeker voor ushi, want die zweet zich altijd dood met die lange zware manen van dr. maar het zag er wel gek uit.
Of hij moet ze op de lengte laten wat lover ook had.... Die waren ook niet zo lang... Maar hij had nog wel manen .
xEmy
Geplaatst: 08-06-10 16:28
kooslover schreef:
Zie je Aad al over straat gaan met allemaal paarden met vlechten?
nou dat hebben we wel een tijd geprobeerd hoor! elke zaterdag/zondag vlechten maken, aad vond het eigenlijk wel een goed idee, maar zelf gaat hij nou ook weer niet vlechten, dat gaat dan net weer iets te ver
Ja is wel iets anders dan ik gewend ben. Nick is een paard met knopjes dat echt heel veel kan en ook heel braaf is. Ik vond het wel lastig want zulke paarden zijnheel gevoelig dus een beetje te veel stelling of been resulteert gelijk in ongewilde activiteiten.... Ik ga met Major nu 1 keer in de maand lessen, niet voor hem maar voor mezelf zodat ik aan mijn eigen houding kan blijven werken, dat is nl wel nodig....