stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

060606

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 15:33

Nou niemand heeft nog wat rechtstreeks tegen mijn gezegd maar het komt er op neer nu meneer even het draadje weer los heeft zitten ik er als een penny mee loop en hem een aai over ze bol geeft als hij steigert om maar even duidelijk te zijn :D Maar ze hebben geen idee.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 15:36

Ik ga vanavond daarom ook terug om te kijken hoe het eruit ziet.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 15:37

Niet eens om weer gezellig met mij te kletsen?? :D

Zip, lekker langs je heen laten gaan :) Als je maar veilig over het erf heen komt toch! Had overigens niet gedacht dat dit gedrag bij ons op stal ook heerste :o Tot nu toe nog niks van gemerkt. Jammer!

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 15:38

Van iemand op bokt die nog wat paarden voor haar portfolio nodig had.. ik heb haar nu gezegd eventueel nog wat paarden erbij te hebben?

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 15:44

Haha dat ook :))

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 15:44

Ja ik merk er zelf ook niks van het is lachen en verderop praten om het vervolgens viavia half te horen.. Het is maar waar ze bezig mee willen zijn.. ik heb er meer aan als ze tegen mij zeggen wat ze dwars zit.

Idd ik breng hun geen gevaar en breng hem echt wel tegen de vlakte bij ongehoorzaamheid. Het ziet er soms alleen wat eng uit hoe hij doet dus begrijp het wel maar vraag het dan even denk ik dan..

Nou ik ga zo even lekker met de honden wandeling maken en terrasje pakken! Jullie nog wat leuks doen?

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 15:46

Gelukkig!! :D

Ik ga zo nog wat studiewerk verrichten en dan vanavond lekker quality-timen met het paardje. Moest van mn moeder ook even kijken hoe ze nu loopt met de pijnstilling, dus dat ga ik vanavond even doen. En dan dinsdag ein-de-lijk kijken of er schot in de zaak zit :) Hoop het zo, maar ben een toch een beetje bang :o

Veel plezier op de terrasjes!! Klinkt goed!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-12 15:48

Zipporah schreef:
Lekker genoten van het weer vandaag, paardlief had er zin in! Liet zich daarna niet eens pakken.. doet ie nooit! Dus maar even doorgegaan tot het zweet tussen ze billen stond.. stout paard. Hij is lekker bezig nu na al dat stilstaan.. en dan het commentaar erbij viavia van mag ik zeggen ZEIKwijfen.. blij dat ik eigen paarden heb en geen verzorgpony van hun ;)

O was je daarom zolang bezig, ik dacht al die heeft er zin in :D

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 15:52

Flurk schreef:
[naam] schreef:
Lekker genoten van het weer vandaag, paardlief had er zin in! Liet zich daarna niet eens pakken.. doet ie nooit! Dus maar even doorgegaan tot het zweet tussen ze billen stond.. stout paard. Hij is lekker bezig nu na al dat stilstaan.. en dan het commentaar erbij viavia van mag ik zeggen ZEIKwijfen.. blij dat ik eigen paarden heb en geen verzorgpony van hun ;)

O was je daarom zolang bezig, ik dacht al die heeft er zin in :D

Ja haha ik maakte zijn spelletje mijn spelletje! ( al vond ik het nikssss aan! :D )

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-12 15:52

Zipporah schreef:
Ja ik merk er zelf ook niks van het is lachen en verderop praten om het vervolgens viavia half te horen.. Het is maar waar ze bezig mee willen zijn.. ik heb er meer aan als ze tegen mij zeggen wat ze dwars zit.

Idd ik breng hun geen gevaar en breng hem echt wel tegen de vlakte bij ongehoorzaamheid. Het ziet er soms alleen wat eng uit hoe hij doet dus begrijp het wel maar vraag het dan even denk ik dan..

Nou ik ga zo even lekker met de honden wandeling maken en terrasje pakken! Jullie nog wat leuks doen?

Had dat gezegd dan was ik mee gegaan, heb uurtje op stoel bij het land gezeten maar miste de ober,wilde het thuis voortzetten maar hier schijnt de son niet, maar heb nu wel een consumptie

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 15:54

Ja een ober zou nog wel goed op zijn plek zijn.. die van je facebook foto met dat zadel is wel oke! Ik wou ook snel naar huis had nog niks gegeten bedacht ik me toen ik paard voerde.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-12 15:56

Zipporah schreef:
Ja een ober zou nog wel goed op zijn plek zijn.. die van je facebook foto met dat zadel is wel oke! Ik wou ook snel naar huis had nog niks gegeten bedacht ik me toen ik paard voerde.

Ja die was cool he? Heerlijke vent, ach doe mijn man zak over zijn kop dan lijkt hij er ook wel beetje op haha

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 16:04

Ohh laat hem maar niet lezen :D

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 16:21

AndreaB schreef:
Sorry :o Incideren -> Incisie -> Open snijden :P In plaats van dat het dan open klapt kan de dierenarts het alvast open snijden om te ontlasten. Kan alle troep er al uit en doet het niet meer zo'n zeer :)

En dan is het zeker dat ze naar buiten open klappen, en niet naar binnen.. :x

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-12 18:00

na lang zwoegen eindelijk mijn werkstuk af nu op naar het volgende project

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 20:54

Nou, pijnstilling doet in ieder geval zijn werk, want knollie liep hartstikke goed :) Mezelf moeten bedwingen om niet te lang door te gaan, want anders belasten we het straks gelijk weer te veel. Na 2 rondjes dus weer lekker gestopt.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 20:55

Goed bezig Flurk

En jeeh voor Kick :):)

en jeeh voor Andrea :):) Die even een bult met :r :r :r komt leegknijpen.

Hoop dat ze er morgen weer een beetje fijn bij staat nu er iets goed is open geklapt :j

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 20:57

Graag gedaan buuf!! Als ik je nog eens moet helpen gewoon roepen he!! Ik ben niet vies van een beetje pus :P Hoop dat je knollie nu snel op gaat knappen, want ze ziet er niet uit :(:) Heb wel een beetje medelijden met je dametje!

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 21:01

Haha, ik ook wel, maar als ik dan zie hoe ze nog tegenwerkt als we haar willen helpen :+

Maar ik ben al blij dat ze nu weer weet.. Dan sterkt ze ook weer aan, even kijken wat ze morgen op heeft.. :j En nu inderdaad maar hopen dat we echt de goede weg weer op gaan..Zou zo fijn zijn :+: Als ze gewoon weer helemaal beter is..

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 21:55

We gaan lekker! We gaan haaaard!! 3-1 voor Kroatië :D *\o/*

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-12 06:23

Wie kan ww zijn regendeken omdoen straks?

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 06:37

Je kan L. proberen te contacten :) Die heeft vandaag buitenzet-dienst geloof ik.

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 07:30

Ik ben nu bijna op stal wil de regendeken wel opleggen.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-12 17:36

Bedankt vóór de deken omdoen hij had hem nodig vandaag en was alleen maar nat op zijn schouder en stukje hals, ik bén natter haha

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 17:54

Ik wou nog vragen of ik hem weer af moest doen het leek een prachtige dag te worden?