Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
hi maar weer eens
.... Tinky12 schreef:Hmmm...ik ben op zoek naar een nieuwe baas....met werktijden van 10-12 voor 3 dagen in de week tegen hetzelfde totaalloon als wat ik nu heb incl alle vrijde dagen enzo erbij,wel graag om de hoek ivm reistijden....
wel minder dus.
Myrtje_ schreef:Joehoe!
Ben weer terug van het brugklas kamp met school. Was opzich wel leuk, alleen zit ik nu ziek thuis. Heb 39 graden verhogingwel minder dus.
Ik lees morgen alles weer even bij, ga nu die griezelfilms op Veronica kijken
Nog even en we zitten op de 500 pagina's

Dus het kan niet eens nu haha
) en met veel rust, stapwerk en de nodige controles, eventueel nog inspuiten van de gewrichten of zelfs shockwave therapie zal het allemaal weer goedkomen!
misschien moet ik ook een eigen site maken
hihi Mendi schreef:sorry, hier ben ik! even stukje gecopieerd uit het fotoverslagje van Lav: anders moet ik het 2x typen![]()
Nou, ik zal proberen uit te leggen wat er geconstateerd is:
De blessure behelst in feite verrekking van de kniebanden in het voorbeen waarbij een aantal weken geleden ook nog eens een kneuzing in de voet van datzelfde voorbeen werd geconstateerd. Omdat de onderzoeken niet toereikend waren is er besloten om de peesaanhechtingen te scannen, wat vandaag dus gebeurd is.
Na heel wat zwart/wit/grijs beelden gezien te hebben bleek dat er op drie punten aan die peesaanhechtingen beschadigingen zitten: in de voet (bij het hoefkatrol)en zowel onder als boven de voorknie.
Toch blijft de arts positief (hoewel ik het lood in mijn schoenen voelde zakken) en met veel rust, stapwerk en de nodige controles, eventueel nog inspuiten van de gewrichten of zelfs shockwave therapie zal het allemaal weer goedkomen!
Moet je weer een tijd stappen. Hopen dat het dan echt over is.