haha ja ikke nu 1x bij 'echte' gasten, ook beetje over de jas en tas xD en een keertje met mensen die ook onze opleiding doen dus die snapten t wel, en het ging niet over ze heen dus die zeiden gewoon van we hebben niks gezien hoor en met oefenen, maarja daar is t oefenen ook voor
alleen moet ik met de opendag ook serveren en drankjes lopen etc.. dus daar ben ik niet zo blij mee
Toen ik nog bij de pizzeria werkte viel er een x een biertje om op me dienblad en dat liep zo allemaal de tas van die vrouw in, die tas stond open op de grond en zo over haar kindje heen die ernaast zat. Nou dan schaam je je, trust me.
Haha ja bij mij ging het idd ook in de tas die open stond, toen schaamde ik me ook flink, en t werd alleen maar beter want die mensen moest anderhalfuur wachten tot ze hun eten hadden ofzo en hadden eigenlijk al weer les.. Dus die werden niet erg vrolijk van ons
Wij moesten even wachten op de tram, toen werden we gecontroleerd toen we uitstapte en toen moesten we eventjes wachten op Wietse en die heeft ons toen thuisgebracht
Suuskipje
Geplaatst: 22-01-12 22:59
Britt_Sisi schreef:
suuuuuus, mr jacks is niet voor herhaling vatbaar!!!!!!!!! wat een losers hahaha help me onthouden dat we volgende keer la fontana nemen!