Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
winnitou schreef:_sandra schreef:zijn trouwens weer aantal leidingen bevroren op manege, dus hou jullie waterbak in de gaten!
en onder de afvoerpijp hangt ook een grote pegel, moet je ook niet onderdoor lopen als de zwaartekracht het gaat winnen.
_sandra schreef:winnitou schreef:
en onder de afvoerpijp hangt ook een grote pegel, moet je ook niet onderdoor lopen als de zwaartekracht het gaat winnen.
hahahahahaha, ja, zag er ook een hangen, bijna een moord wapen!
Nicole1995 schreef:Ben vandaag ook weer aan de Sonja...voorjaar komt er aan straks.En we gingen lekker toen dus heb ik me moed weer verzameld...klink al lekker positief niet???We houden vol!!!!Nou ga ik maar eerst ff Queen opzetten en dan de stofzuiger pakken misschien helpt dat.
Nicole1995 schreef:Ben vandaag ook weer aan de Sonja...voorjaar komt er aan straks.En we gingen lekker toen dus heb ik me moed weer verzameld...klink al lekker positief niet???We houden vol!!!!Nou ga ik maar eerst ff Queen opzetten en dan de stofzuiger pakken misschien helpt dat.
winnitou schreef:Sandra en Nicole zijn aan de poets geslagen
winnitou schreef:Nicole1995 schreef:Ben vandaag ook weer aan de Sonja...voorjaar komt er aan straks.En we gingen lekker toen dus heb ik me moed weer verzameld...klink al lekker positief niet???We houden vol!!!!Nou ga ik maar eerst ff Queen opzetten en dan de stofzuiger pakken misschien helpt dat.
zijn het lekker recepten van Sonja, Ik zoek iets wat mijn kind ook lust, ga toch echt niet twee verschillende dingen maken.
Maar van alles iets minder en na achten ' savonds (komt er op neer na het avond eten, want zolang Rowan nog op is snoep ik toch niet, niks meer eten help op zich ook wel goed