Ei Ei Ei RSVA Bokkers zijn heel blij [Deel 11]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jane_

Re: Ei Ei Ei RSVA Bokkers zijn heel blij [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 19:10

De mensen die hun springfoto's willen kunnenmij op msn aanspreken.

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 21:43

Yeah heb weer internet.. :)

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 22:08

Gefeliciteerd mel.. ! :D

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 22:10

Emmaa_ schreef:
Weten jullie dat ik d'r eigenlijk geen zin meer in heb ? Jullie zijn een stel super leuke meiden, maar het is gewoon niet meer gezellig als een groep. Ik vertel iets waar ik heel erg blij mee ben, en waarvan het geen grote moeite is om even te reageren. En een paar mensen geven een reactie en dan wordt er gewoon weer overheen gepraat. Er zijn mensen waar áltijd op gereageerd wordt, en mensen waarop gewoon bijna niet gereageerd wordt. En ik wil geen vingers uitsteken naar mensen, dus dat ga ik ook niet doen.

Het is niet dat ik hier weg ga ofzo hoor (want dat zou ik niet eens kunnen) maar ik moet me dit jaar echt meer op school gaan focussen, en ik ga sowieso aanzienlijk minder op bokt zijn. + ik vind het gewoon niet leuk meer in dit topic.

Dus, ik zal de meesten nog wel op de manege zien, en ik blijf wel op bokt dus als je iets wilt weten stuur maar een PM ;)

Ik vind dit altijd heel dubbel..
Tuurlijk wil je dat iedereen reageerd op jou verhaal, maar niet iedereen kan reageren op jou verhaal.
Het lijkt mijn niet, dat jij ook reageert op iedereen in dit topic?
Er kan niet pagina's over hetzelfde onderwerp gepraat worden, een paar reacties lijkt mij inprincipe genoeg..
Om dan gelijk het topic te verlaten enzo, ja ik vind het een beetje typisch als ik eerlijk mag zijn.
Iedereen heeft het druk met werk, met school, met de paarden, je kan nou eenmaal niet altijd reageren en ik vind dat iedereen zelf moet kunnen bepalen wanneer op op wie zij reageert..

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 06:23

-Gaaf Mel een pup! Wat voor ras :D ?
-Emma leuk dat het springen lekker ging op Dunja, ben benieuwd naar fotos!
-Sabine ben benieuwd naar je nieuwe haarkleur!
-Claudia, fijn zeg dat je het leuk gehad hebt! Nu kun je veel gemakkelijker naar school nu je wat mensen beter kent.
-Iris, ach maakt niet uit dat je het vergeten was te zeggen. En heb je geen foto van die leuke jongen? Hahah :P .
-Ann balen dat je gezakt bent! Hoop met je mee dat je vavo (of hoe heet het :+ ?) kunt gaan doen!!

Heb volgens mij nu op iedereen gereageerd? Sorry als dit niet zo is.

Vandaag werken, en vanavond feestje van Nikki en gaan we uit.
Heb nu lekker veel geld voor het uitgaan dus dat wordt lekker zuipen :+ .

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 08:27

DenK4ever schreef:
Ja, Margret! die zag ik nog op stal vanmiddag!
Die is daar bedrijfsleidster volgens mij!

Haha sirieus? Ik vind haar echt geen paarden mens :P

Ik zal vanmiddag even reageren op iedereen.
Ben gewoon een dag nie top bokt geweest haha!

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 09:03

Goedemorgennn :)
Kirsten als je met me mee wilt naar Horse Event, moet je dat even laten weten, dan moeten we even afspreken hoe we gaan en welke dag en hoe laat enz enz.

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 09:13

Kunnen ook meer mensen mee natuurlijk als jullie dat leuk vinden :)

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 09:16

Goede morgen :)

Melanie, Nog gefeliciteerd! Gisteren ben ik de hele dag niet op bokt geweest dus heb niet de kans gehad om je te feliciteren.
En wat leuk dat je een puppy hebt gekregen! Gefeliciteerd! Wat voor ras is het?

Emma, Jeeeeej! *\o/* Echt super leuk dat je op Ventura mag proefrijden als ze weer beter is! Hoe zag die er ook alweer uit?
Een vos toch met een bles ofzo? Hou ons wel op de hoogte he hoe of wat! (alleen lees ik nu dat je hier niet meer zo vaak zal komen..)
En wat leuk dat je op Dunja gesprongen had en dat Kirsten foto's van je heeft gemaakt! Ben benieuwd naar de foto's!
Ik vind wel dat Kirsten gelijk heeft want jij reageert ook niet op iedereen. Misschien wel op een paar mensen of een paar dingen.
Maar echt niet elke dag op iedereen. En iedereen heeft het gewoon druk met school, stage, paarden etc etc.
Vat het niet verkeerd op hoor meis maar ik zou het wel echt jammer vinden als je uit het topic stapt ;)

Claudia, Zie je nou wel dat het leuk zou worden! Maar fijn dat jij het zelf ook super leuk hebt gehad!
Alleen jammer genoeg zat het weer niet echt mee he haha? En ook super dat je al veel vrienden hebt gemaakt :D

Anna, Ik vind het echt vet klóte voor je dat je op 0,1 punt gezakt bent.. Echt niet eerlijk gewoon... :(:)

Iris, Haha nee we hebben het topic nog niet vol :P Maar super dat je het zo leuk hebt gehad op introductie week!
En wat vet dat er een leuke jongen rond liep waar je mee hebt gedanst :D Heb je geen foto? *D

Jane, Leuk dat je de springfoto's hebt :D Ik ben elke dag pas rond 7 uur online, ik weet niet of jij er dan bent?
Of zou je ze vnadaga voor 1 uur kunnen sturen misschien? En anders komt het zondag wel ofzo :P

Kirsten D, Amen! Mooi gezegt meis! _/-\o_

Noortje, Welke dag ga je naar Horse Event? Ik wil wel graag me emaar denk niet dat ik kan.
Want heb niet veel geld meer en ik ga op 12 september al weg.

Manon, Ik zie je vanavond :D

Sabine, Leuk dat je je haar hebt geverft! Plaats je wel een foto? :D
Laatst bijgewerkt door Astor op 29-08-09 09:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 09:18

Meliss, ik weet nog niet welke dag ik ga.. waarom ga je 12 september weg dan ?

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 09:21

Ik moet vrijdag's gewoon naar school dus het zal wel een dag in het weekend worden..

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 09:27

Okee, nou Kirsten wilt toch ook gezellig met je mee! Dit jaar word het weer geen horse event voor mij denk ik :P
Want ik moet vrijdags gewoon stage lopen dus dat wordt hem ook niet. En over die zaterdag is nog onzeker.
Alleen hoop ik wel dat ik dit jaar naar Jumping A'dam kan :D

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 09:30

Jumping amsterdam ga ik ook sowieso weer heen ! :D
Wel jammer dat je niet mee kan naar HE :(

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 09:31

Ja maar jij gaat daar zeker met je klas heen? :(
Ja zeker jammer dat ik niet mee kan! Maar ben een beetje blut op dit moment..

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 09:32

Ja ik ga sowieso met me klas, dat staat al vast, maar ik ga eigenlijk altijd 2 dagen erheen :D hehe sowieso met school 1 dag en dan ook met iemand anders nog :)

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 09:35

Okee gelukkig maar :D Als je het leuk vind kunnen wij dit jaar misschien een keertje samen gaan :D

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 09:36

Ja tuurlijk vind ik dat leukk ! :D Gaan we zeker doen :D :D

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 10:08

Okee dan :D Gezellie! En echt erg ik ben nog nooit naar Jumping A'dam geweest :o

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 10:22

Geen probleeeem ! Wordt leuk ! :D

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 10:33

Yeah :D

Vandaag de hele dag werken... Van 1 tot half 9.. Echt geen zin maar goed.
Ik moet wel want ben bijna blut :( En ik werk nu alleen nog maar op zaterdag.

claudiaaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 10:55

Kirsten: Leuke schoenen + chaps ! :D

Noortje
: Ik weet ook geen stage :P
Ben zelf nu ook op zoek naar me 1e stage :D Iemand leuke adresjes? :o Liefst iets makkelijk te bereiken met ov ofzo..

Manon: Leuk 2 uur weg met de pony :D En whaha domme jongens idd. En wat lief zeg dat Dottie zo naar ej toe trekt :)
En een stage bij Dolfinarium klinkt leuk hoor, vooral als de dieren enz je ook nog trekken :) kan een optie zijn toch !

Melissa: Dat welshje is echt mooi ! echt een knapperd

Emma: Wat tof zeg dat je op ventura mag rijen als ze beter is :D zit er gelukkig vooruitgang in! gaat helemaal goedkomen. Maar wat bedoeldje je met je sms dat we niet meer welkom zijn op de manege? Ik ben nog gewoon welkom hoor :P
Ben benieuwd naar je foto's op Dunja !!
En over dat reageren.. Maak je niet zo druk joh, alsof er op iedereen altijd intensief gereageerd word. En soms word er simpelweg overheen gelezen..

An: wat kl*te zeg dat je gezakt ben !en dat op 1tiende .. En stom dat je je toets niet mag inkijken ! Sterkte meissie :(:)

Noortje: Whaha ja vlees schijnt verkeerd afgeleverd te zin ofzo :P Maar de Mac was id errruug lekker (A) En als er iets is, kom ik zeker naar je toe :D Dankje :+:

Melanie: wat leuk dat je een Pups heb! Wil wel een foto hoor :D

Iris: Leuk hoor :D Fijn dat je het naar je zin heb gehad !

Melissa: het weer zat best mee hoor ! eerste 2 dagen mooi weer gehad, en 3e dag dan wat minder maar om half 1 gingen we toch al naar huis haha dus eigenlijk hadden we wel geluk :D Werkse alvast !

Op kamp was me mobiel al gelijk naar de knoppen ( hij deed thuis al raar ) maar was dus totaal onbereikbaar. Achjha boeien. Thuis ouwe mobiel gepakt en heb nu weer me oude betrouwbare mobieltje.
Gister weer gereden ! Sabrina gaf les, en had gevragd of ik 2 uur op twingo mocht dus dat heb ze ff voor me geroggeld (A) Had de thiedeman op 2, omdat ik Twing toch wel erg sterk vind de laatste tijd. En ik wil aan me houding werken en lekker kunnen rijden. Het ging echt super goed ! Ze deed alles super liep lekker ontspannen en me houding was voor mijn gevoel echt vet goed ! Proefje ook geoefend. Sabrina zei dat ze eigenlijk niet wist wat anders moet, op het verruimen na. En daar heb ik tips voor gehad, gelijk geoefend en toen zei ze dat het wel goed ging :D Vroeg ook nog tips voor mijn houding, en daar vond ze ook niets verkeerd aan. Alleen dat me benen wiebelen maar ze zei dat dat aan Twingo en het zadel lag. Ook weer tips gehad hoe ik dat kan verbeteren. Dus ik ben weer helemaal blij :D En had me eigen hoofdstel gebruikt en zonder halster, dus ze zag er prachtig uit :+: En met zadelen en alles was ze super braaf ! ze was lekker vrolijk. :) Merk dat ik Twingo toch altijd wel super leuk vind. Het blijft me grote vriendin :) Heel verhaal.. :o

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 11:07

WAT LEUK CLAUDIAAAA :D :D

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 11:23

Hey meiden

Ik heb simpelweg geen zin meer om op iedereen in het topic te reageren, kost mij veel te veel tijd en die tijd heb ik hier niet voor.
Zal waarschijnlijk zo nu en dan nog meelezen,
maar verder niet.

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 11:25

Jammer Eljaaa :(

claudiaaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 11:45

Noortje en Patty :~
kwaliteit is niet zo goed :( maar ik ben in de oefen :o
Afbeelding