Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Emmaa_ schreef:Weten jullie dat ik d'r eigenlijk geen zin meer in heb ? Jullie zijn een stel super leuke meiden, maar het is gewoon niet meer gezellig als een groep. Ik vertel iets waar ik heel erg blij mee ben, en waarvan het geen grote moeite is om even te reageren. En een paar mensen geven een reactie en dan wordt er gewoon weer overheen gepraat. Er zijn mensen waar áltijd op gereageerd wordt, en mensen waarop gewoon bijna niet gereageerd wordt. En ik wil geen vingers uitsteken naar mensen, dus dat ga ik ook niet doen.
Het is niet dat ik hier weg ga ofzo hoor (want dat zou ik niet eens kunnen) maar ik moet me dit jaar echt meer op school gaan focussen, en ik ga sowieso aanzienlijk minder op bokt zijn. + ik vind het gewoon niet leuk meer in dit topic.
Dus, ik zal de meesten nog wel op de manege zien, en ik blijf wel op bokt dus als je iets wilt weten stuur maar een PM
?
.
?) kunt gaan doen!!
. 

Echt super leuk dat je op Ventura mag proefrijden als ze weer beter is! Hoe zag die er ook alweer uit?

Maar super dat je het zo leuk hebt gehad op introductie week!
Heb je geen foto?
Ik ben elke dag pas rond 7 uur online, ik weet niet of jij er dan bent?

hehe sowieso met school 1 dag en dan ook met iemand anders nog
Gaan we zeker doen

En ik werk nu alleen nog maar op zaterdag. 
Iemand leuke adresjes?
Liefst iets makkelijk te bereiken met ov ofzo..
En whaha domme jongens idd. En wat lief zeg dat Dottie zo naar ej toe trekt 
kan een optie zijn toch !
zit er gelukkig vooruitgang in! gaat helemaal goedkomen. Maar wat bedoeldje je met je sms dat we niet meer welkom zijn op de manege? Ik ben nog gewoon welkom hoor 
Maar de Mac was id errruug lekker (A) En als er iets is, kom ik zeker naar je toe
Dankje

Fijn dat je het naar je zin heb gehad !
Werkse alvast !
Vroeg ook nog tips voor mijn houding, en daar vond ze ook niets verkeerd aan. Alleen dat me benen wiebelen maar ze zei dat dat aan Twingo en het zadel lag. Ook weer tips gehad hoe ik dat kan verbeteren. Dus ik ben weer helemaal blij
En had me eigen hoofdstel gebruikt en zonder halster, dus ze zag er prachtig uit
En met zadelen en alles was ze super braaf ! ze was lekker vrolijk.
Merk dat ik Twingo toch altijd wel super leuk vind. Het blijft me grote vriendin
Heel verhaal..