Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

loesje166 schreef:bij ons heerst bij de stal bij de buren droes.. ze geven t alleen niet toe (of dat er een enkel geval was) terwijl er nu wel meerdere staan, nu ook paarden waar ik bij in de les reed.. ik ben zo bang.. als nal t krijgt lig ik er een half jaar uit ofzo... bah.. dus zondag op concours erg voorzichtig zijn want t heerst overal.. vind ik echt scary vooral omdat ik niet weet of nal t gehad heeft

loesje166 schreef:bij ons heerst bij de stal bij de buren droes.. ze geven t alleen niet toe (of dat er een enkel geval was) terwijl er nu wel meerdere staan, nu ook paarden waar ik bij in de les reed.. ik ben zo bang.. als nal t krijgt lig ik er een half jaar uit ofzo... bah.. dus zondag op concours erg voorzichtig zijn want t heerst overal.. vind ik echt scary vooral omdat ik niet weet of nal t gehad heeft
god hoelaat moeten Rowan en ik dan komen 
Olijkje schreef:loesje166 schreef:bij ons heerst bij de stal bij de buren droes.. ze geven t alleen niet toe (of dat er een enkel geval was) terwijl er nu wel meerdere staan, nu ook paarden waar ik bij in de les reed.. ik ben zo bang.. als nal t krijgt lig ik er een half jaar uit ofzo... bah.. dus zondag op concours erg voorzichtig zijn want t heerst overal.. vind ik echt scary vooral omdat ik niet weet of nal t gehad heeft
serieus loes?? Dat had je helemaal niet verteld!
Als jij daarom niet gaat weet ik ook niet of ik wel ga hoor.. Had der juist zo'n zin in! Maar waarom geven ze het niet toe? En waar wonen jullie buren ongeveer?
xClairex schreef:Half 8god hoelaat moeten Rowan en ik dan komen
Weet nog niet zeker![]()
In ieder geval heb ik mail gestuurd naar Groenendaal of ik lid kan worden van de verenging (of hoe je het schrijft)
Ahh, Loes ,, gelukkig start ik nog niet, maar is het overal? Want er zijn met koninginnendag meestal wel veel paardenevenementen, ik ga met madelyn meee