Nou Antoinet, dat wordt dan weer terug verhuizen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Vooruitgaan doen je op den duur met je paard samen, dat merk ik nu wel bij Shaggy. Als je elke keer op een ander paard zit dan kun je niet echt samen trainen, en al zou je wel elke week dezelfde hebben dan nog wordt ie door zoveel andere gereden dat het ook geen zin heeft... Je kan hoogstens de knopjes ontdekken op dat paard en daar gebruik van maken.
Aads inzicht van netjes lopen was niet altijd wat ik ook netjes vond. Kan er voor het oog netjes uit zien, maar als paard gewoon loopt zoals altijd en verder niet aan been of iets is, vind ik dat niet netjes lopen. Net als Koos (hopeloos), vond ie altijd goed als ze hem in de krul trokken, terwijl Koos dan zo stijf als wat liep. Ik moet zeggen dat ik in dat opzicht wel waardeer wat ik in Nw-Vennep geleerd heb op de manege, daar was idd zorgen dat paard aan je hulpen stond en dan veel oefeningen en overgangen rijden en dan kwam de ontspanning vaak vanzelf. Als je wilde kon je al vrij snel galopperen om paard los te krijgen.
. En wel eens 's ochtends met 4 personen (alleen was je dan wel extra geld kwijt). Maar dan heb je ook de ruimte om voor jezelf te rijden en idd tempowisselingen te rijden. Maar ook al halthouden enz wanneer jij het wil en daar de goede voorbereiding voor hebben enz...
. En toen had ie bij jou zoiets owww wacht mijn neus mag wel naar voren
.
.
. En ik vind het ook altijd even leuk. ikzelf vind binnen vaak leuker, een uurtje buiten is zo snel voorbij, lessen vind ik altijd echt leuk!
. Verder merk je al snel dat paardrijden heel anders is als je een eigen paard of verzorgpaard hebt. Vind het wel eens jammer dat je op Smit niet echt zitlessen had! Als je dat wel eens zag en leesde in dat blaadje wat je kreeg van de knhs... Was echt jaloers op mensen die zo'n mooie onafhankelijke zit ontwikkelde...

. 
. Maar soms wil ik ze wel eens vermoorden
.