Iriis_ schreef:Ooh, zal ik weer lekker zonder zadel gaan stappen?!
Kan je doen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Iriis_ schreef:Ooh, zal ik weer lekker zonder zadel gaan stappen?!
) Astor schreef:Sorry zal het ff niet meer doen.
Moet ik je anders helpen zoeken naar oude foto's?
Iriis_ schreef:Astor schreef:Sorry zal het ff niet meer doen.
Moet ik je anders helpen zoeken naar oude foto's?
Hmm jaa, of iig nog iets leuks verzinnen voor het nieuwe topic?!![]()
Iets orgineels!

Emmaa_ schreef:Ik vind Amy Winehouse wel een goede zangeres, ze heeft wel een mooie stem (jaloerssss)
Astor schreef:Hmm maar wat
We hebben al logo en de opening doet Anna!
En filmpje heb ik vorige keer al gedaan
dus dat wordt lastig!
maaarja, zijn we eigenlijk ookal weer een beetje te laat voor..

Iriis_ schreef:Emmaa_ schreef:Ik vind Amy Winehouse wel een goede zangeres, ze heeft wel een mooie stem (jaloerssss)
Niet mijn smaak![]()
. En dan moet je niet alleen naar het begin luisteren ofzoow, want later wordt hij nog wel leuker met wat meer muziek ensoow

Emmaa_ schreef:Ik vind ook lang niet al haar nummers mooi, maar ze heeft wel een mooie stem, en in sommige liedjes komt dat goed naar voren![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=LD5sahXoj0U
Deze vind ik dat ze wel leuk zingt. En dan moet je niet alleen naar het begin luisteren ofzoow, want later wordt hij nog wel leuker met wat meer muziek ensoow
![]()

Liisette_ schreef:Vraaaaaaagie voor mensen van de HAVO!![]()
Ik wil graag na mijn examenjaar havo gaan doen.
Dan heb ik gekozen voor het profiel: E&M (economie en maatschapij). Dit zijn dan me verplichte vakken; Economie, WiskundeA en Geschiedenis, dan moet ik nog een keuze profielvak kiezen; die word M&O en als keuze vrije deel kan ik kiezen uit Duits, frans, filosofie en maatschappijwetenschappen. Alleen zit ik nu met een probleem, ik wil al die vakken niet. Dan wil ik liever Aardrijkskunde. Alleen die kan ik niet kiezen. Die kan ik wel kiezen in me keuzeprofielvak maar dan kan ik weer niet in mijn keuzevrijdeelvak m&o kiezen......
Dus ik weet nu niet echt wat ik nou moet doen!

Liisette_ schreef:Vraaaaaaagie voor mensen van de HAVO!![]()
Ik wil graag na mijn examenjaar havo gaan doen.
Dan heb ik gekozen voor het profiel: E&M (economie en maatschapij). Dit zijn dan me verplichte vakken; Economie, WiskundeA en Geschiedenis, dan moet ik nog een keuze profielvak kiezen; die word M&O en als keuze vrije deel kan ik kiezen uit Duits, frans, filosofie en maatschappijwetenschappen. Alleen zit ik nu met een probleem, ik wil al die vakken niet. Dan wil ik liever Aardrijkskunde. Alleen die kan ik niet kiezen. Die kan ik wel kiezen in me keuzeprofielvak maar dan kan ik weer niet in mijn keuzevrijdeelvak m&o kiezen......
Dus ik weet nu niet echt wat ik nou moet doen!
Liisette_ schreef:Bedankkktt!![]()
Iris, me mams belde net, ze is over een kwartiertje thuis.![]()
Dus we zouden ook eventueel met de auto kunnen!

(ach, hier rond te lopen met een gebroken hart in ieder geval)
With the bike or car? Liisette_ schreef:I think um, that we can make a choice!With the bike or car?
Dat had ik ook bedacht!
hahaa, dus beter met de auto!
hahaha, misschien dat mijn mams ons wel kan halen! Zal der wel ff bellen
Emmaa_ schreef:http://nl.youtube.com/watch?v=rwgXvL9o0QQ
Eigenlijk hoor ik nu te rouwen(ach, hier rond te lopen met een gebroken hart in ieder geval)