Stal midden Delfland roddels .. 2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

johnvt

Re: Stal midden Delfland roddels .. 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 22:53

Xeen schreef:
Wow!
Jhonnie ziekenhuis ?
waarom ? Boos!

Gaan ze ff wat weg halen uit mijn arm

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 00:15

Zo hehe dat werd tijd! wat is het nou precies? Of hebben we het niet over die bobbels in je arm? Als ik je niet meer spreek, ik denk het wehel, dan heel veel sterkte!

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 00:16

Zo heeft er niemand lopen bokken vandaag?

oh wacht.. het is natuurlijk na twaalven blont

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 09:10

sybje schreef:
Zo hehe dat werd tijd! wat is het nou precies? Of hebben we het niet over die bobbels in je arm? Als ik je niet meer spreek, ik denk het wehel, dan heel veel sterkte!

Het gaat inderdaad over die bobbels,

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-07 11:32

Doei! Goedenbijnamiddag ,

Stom weer Nagelbijten / Gniffelen

Bloos! Kloté bobbels Verdrietig
Ik haat bobbels !

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 11:44

Hallo allemaal Lachen

Ik ben ook wakker, dalijk even eten.
En dan word ik weggebracht naar stal. *LOL*
Zal wel niet springen worden vandaag, tis echt baggerweer.

Tess, ik ga morgen niet naar stal.
Heb een verjaardag en mijn ouders vinden 3x in deze week wel even genoeg. Schijnheilig

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 12:03

morge Haha! is idd bagger weer Verdrietig

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 12:29

Hee hallo allemaal,

Hoe is het nou!!???? ik dacht laat ik ook maar weer eens op bokt verschijnen hihihihihi!!!
Haha!

Zeg mensen van het Fardos tijdperk ik wil jullie een dubio voorleggen!! (jullie weten hoe besluiteloos ik kan zijn dus ik heb weer eens jullie mening nodig hihihi Bloos Haha! )

Het volgende is aan de hand, Met Fardos gaat het ontzettend goed zo ontzettend goed dat hij zich de blubber verveeld en de box uitbreekt! als ik erheen ga staat hij te rammen tegen de deur dat hij eruit wil!!! Ik zet hem dan in de bak samen met zijn vriendje en dan gaat hij een partij tekeer dat wil je niet weten hij blijft rennen en bokken en springen en scheten laten en ineens stilstaan heel hard briezen omdraaien en weer racetten!!!! (en geen stap kreupel of onregelmatig he!!!!!) en als ik met hem ga wandelen loopt hij de hele weg te hippen haha echt grappig het is echt weer helemaal Fardos! lekker huppelen geen stap normaal stappen hihihi zelfs te druk om te eten maar wel super lief bij me blijven geweldig! ik ga er ook nog steeds gewoon opzitten trouwens! Bloos stout he van mij!! maar ja hij vind het niet erg en een rustig stapritje zonder zadel met alleen een halstertouwtje gaat prima!

Wat moet ik doen!!!!!!!

Ze gaan daar nu wel de ochtend naar buiten maar de rest van de dag staan ze op stal! dat kan hier ook! In de zomer gaan ze 24 uur per dag naar buiten das heeeeeerlijk maar dat kan hier ook!!! hij kon niet in die groepsstallen omdat hij niet genoeg van zich afbijt en dus niet genoeg eten krijgt (die loopstallen waren de reden dat ik hem daar neer heb gezet) en hij moest toen dus naar de individuele stalling. eigenlijk qua accomodatie is alles ongeveer hetzelfde ook hier in de buurt te regelen. Het enige is dat daar zijn vriendje staat die niet mee zal verhuizen en dat ik er weer veel meer tijd in moet stoppen en geld i.v.m stalling en eventuele massage e.d. (wat ik er uiteraard ontzettend voor over heb als ik daarmee mijn paardje weer in de buurt heb) alleen moet ik dat nou allemaal wel doen!! Het was juist zo'n goede beslissing (denk ik) om hem daar neer te zetten en ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen om hem weer weg te moeten brengen! maar toch de wintermaanden verveeld hij zich gewoon!

Nou mensen Help ons!!!!

een heel verhaal maar goed ik moest het gewoon ff kwijt!

Dikke zoen Kusje van Fardos en Renee!!!!

enne Jonnie!!!! succes in het ziekenhuis! het is denk ik wel goed dat er eindelijk iets aan gedaan word hoor!! je had er toch best vaak last van!
Nou ik kom snel weer eens buurten want ik mis jullie!!!!!! (en de paardjes natuurlijk ook!!!)
Knipoog

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 12:40

hier nog een kiekje van farretje en mij dit was eind januari!

Afbeelding

Afbeelding

het was een beetje rot weer!

groetjes
Renee en Farretje natuurlijk!!!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 13:02

Als jij hem graag terug wilt hebben en je hebt hier dezelfde mogelijkheden als daar... en je hebt het geld,tijd en zin om weer er meer tijd aan te besteden.... waarom daar laten staan dan ? Knipoog

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 13:02

leuk he!!! het probleem is omgedraaid eerst wilde ik hem terug halen omdat het zo slecht met hem ging en nu wil ik hem terug halen omdat het zo goed met hem gaat hahahahaha misschien ligt het probleem toch meer bij mezelf Nors opkijken en ben ik een reden aan het zoeken om hem terug te halen hahahahahahahahahaha sjonge jonge wat een gemuts he!!!
Haha! Bloos Gestoord

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 13:03

vera23 schreef:
Als jij hem graag terug wilt hebben en je hebt hier dezelfde mogelijkheden als daar... en je hebt het geld,tijd en zin om weer er meer tijd aan te besteden.... waarom daar laten staan dan ? Knipoog

hahahaha duidelijk! tnx!
ja zoiets heb ik ook indd!! ik moet dan alleen nog iets vinden waar het inderdaad mogelijk is om hem hetzelfde of eigenlijk meer te kunnen geven dan daar!! hihihi

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 13:08

Kan hij niet weer op smd staan dan Bloos (ik weet niet waar je nu woont Knipoog )

Het is bijna zomer kan hij weer lekker op het land.... en smorgens kan hij misschien wel los met de groep die vaker los staat... en s avonds kan je misschien zelf nog lekker gaan wandelen of los of weet ik wat Knipoog

En Johnnie had toch ook een idee voor een loop stal... Clown even zeuren bij john Knipoog Haha!

In overschie daar staat een vriendin van mij met haar pony... daar worden ze ook in de winter een aantal uren buiten gezet.. en kunnen ze ook dag en nacht in het land zomers... maarja ik weet niet wat je kwijt kan natuurlijk... wil best met je meezoeken Knipoog

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-07 15:14

Goedenmiddag Haha! ,

René wat een leuke foto's Lachen Hij wordt oud he ? Bloos
Maar ziet er lief uit Pling Ik vind dat je terug moet Lovers

Ik ben nu bij Tessa Haha!
We gaan zo foto's maken Cool

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 15:35

hoi hoi,

ja tuurlijk het liefst heb ik hem weer bij john en nous en bij jullie natuurlijk!!
is er een groep die vaker losgaat???

het probleem is alleen dat ik geen tijd heb en john geen ruimte om hem een paar uur per dag los te gooien! en alle loopstallen zijn al vol!! komen er nieuwe???!!!!!!!

Johnnie ik geloof dat ik binnen kort maar weer eens kom babbelen hihihihihihihi
arme johnnie! ik heb al zo vaak een oplossing aan hem gevraagd en elke keer kwam hij met een oplossing en besloot ik om Fardos toch niet terug te halen hihihihi oeps!!!

nou goed ik ga er hard over nadenken en alle opties zijn welkom!!!

liefs wij!!

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 15:36

p.s. hij heeft een dikke wintervacht xeen omdat hij geen dekens op krijgt daar! dan ziet hij er een stuk ouder uit dus het valt wel mee hoor van binnen is het nog een jonge god hahahahahahahaaha

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 16:08

he rene leuke foto's van farretje! Haha!
je moet zelf weten wat je doet hoor Clown

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 17:14

het is nou ruim een uur later en er is niemand!! Huilen
Boos! Huilen Boos! Huilen Huilen Boos! Huilen

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 17:30

ik ben er Haha!

reneé kan hij niet in kamer 12 Schijnheilig Bloos hihihi alle opties waren welkom toch ...?

Xeen foto's maken was erg leuk *LOL* moeten we vaker doen Ja

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 17:37

Hee Renee,wat fijn dat het met Fardos weer zo goed gaat,het zijn taaie rakkers he die oudjes Haha!
Zo zit je in zak en as.....en wat later heb je het idee dat ze aan hun tweede jeugd zijn begonnen Clown

Je vraag....als je hem terug wil halen,altijd doen als je er een goed gevoel bij hebt,wel even van te voren bedenken hoe je je tijd kan gaan indelen....verzorgster erbij.....wil je dat....of ga je het wel alleen redden?

Hier staan inmiddels ook al heel wat bejaarden hoor en het gaat allemaal prima met ze!

Groetjes Marion en Tink

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 17:43

Halló allemaal Doei!

Zozo vandaag drie pony's gedaan.
Met Regina gewandeld, gepoetst.
Doxje gepoetst en klein stukje mee gelopen.
En Vesje gepoetst. *LOL*
Was erg leuk, en ook erg rustig op stal maarja.

Morgen vroeg me bed uit.
Half 7, pff echt geen zin in.

Byeé

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 17:45

waarom half 7 Gaaaap ??

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 17:47

Die verjaardag, schijnt nogal een stukje rijden te zijn.
Rolleyes

Ik ga nu echt,
Dág

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 17:47

Nou nou hier ben ik weer...terug in ons eigen landje.... Haha!
Heb leuke vak gehad heb wel iets in mijn enkel eraan over gehouden..want het is zeeeer gevoelig. Ach gut
Even kijken of het in de loop van de week beter wordt anders toch maar ff naar de dokter! Ach gut

Ik hoop dat ik er met rijden niet zoveel last van zal hebben want dan zou ik wel erug balen!!

Morgenmiddag ben ik weer op stal...moet vannacht melissa ophalen die komt uit zwitserland.
Nou die heeft zoveel sneeuw gehad de laatste paar dagen dat vanaf vrijdag de pistes gesloten waren! Boos!
Lekker is dat maar wel gewoon betaald voor alle dagen skieen Boos! Boos!
Maar ik hoor van haar de verhalen nog wel.

Hoop dat alles goed gegaan is met mijn schatjes en ik bedankt hierbij ook iedereen die hieraan geholpen heeft!
Joyce en aman voor Donna
Larissa en Marieke voor Heli!
Opa en Oma voor Jessie en Joe.... Knipoog Clown

Verder niet veel te melden...dus als er morgen nog iemand is die met mij mee wil naar buiten (als het weer het toelaat dan) meld je dan aan via sms op het volgende tel nr....06-245777....... Haha! Haha!

En niks paardjes niet meer van mij ik claim ze gewoon! En spulletjes gewoon weer ik kastje he dames! Koe Duivel Clown

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 17:49

fijn madje dat het leuk is geweest *LOL*