Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

!
Iriis_ schreef:Ff tellen:
1. Lisette
2. Melanie
3. Sander
4. Maaike
5. Leana
6. Karen
7. Laura
8. Resy
9. Melissa?!
10. Kirsten?!
11. HAHAHA IK natuulijk !![]()
Ik weet die laatste 2 niet cker.. Maar volgens mij was er nog wel iemand.. Maar dat ben ik ff kwijt
was er het weekend niet dus
.
) eindigen in het klassement want bij mij gaat het maar 2 op de tien keer goed want de ene keer vergeet ik het parcours en de andere keer heb ik net een balk! En vorige jaar was een k*t jaar want toen vergat ik steeds de hindernissen
) ben ik nog steeds trots op haar
!!!
en Resy komt ook niet kijken (zei ze) omdat de hele auto al vol was met frans, linda enz...
hoop op Aglona!! (zal wel niet
)

Astor schreef:Dat heb ik er juist bijgedaan
Kirsten_S schreef:Iriis_ schreef:Ff tellen:
1. Lisette
2. Melanie
3. Sander
4. Maaike
5. Leana
6. Karen
7. Laura
8. Resy
9. Melissa?!
10. Kirsten?!
11. HAHAHA IK natuulijk !![]()
Ik weet die laatste 2 niet cker.. Maar volgens mij was er nog wel iemand.. Maar dat ben ik ff kwijt
zooo eindelijk effe bijgelezenwas er het weekend niet dus
![]()
maar diegene die nu eraan (29 april volgens mij) kom ik niet want dan zit ik in het zonnige Turkije.
Maar op de dag dat jullie naar heemskerk gaan doe ik gewoon mee met de springwedstrijd want ik wil zo goed mogelijk (eindelijk een keer) eindigen in het klassement want bij mij gaat het maar 2 op de tien keer goed want de ene keer vergeet ik het parcours en de andere keer heb ik net een balk! En vorige jaar was een k*t jaar want toen vergat ik steeds de hindernissen
![]()
Maar ik weet dat Laura het kan en ookal eindigd ze laatste (wat hopelijk niet gaat gebeuren) ben ik nog steeds trots op haar
![]()
![]()
![]()
!!!
en Resy komt ook niet kijken (zei ze) omdat de hele auto al vol was met frans, linda enz...
zooo....
woensdag springen!!!!!![]()
hoop op Aglona!! (zal wel niet
![]()
)
maarjaahh... XxXdoegXxX
Dat zei Jolien iig
Astor schreef:Ja dat is wel jammer
Maar vond ht wel leuk
is mt een nieuw programma en me broer heeft het gisteren uitgelegt.
Dus ditis pas de 2e keer dat ik daarmee werk.
Maar ik moet nog meer brushes dowloaden dus