Ze is leuk ook, wel een beetje onstuimig soms haha! Heeft een paar keer stuiter rodeo bokjes gegeven xD
Twijfel nog wel een beeeeeetje of ik haar de hele week houd, even kijken hoe ze morgen is

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
SsSimonee schreef:Zo leuk al jullie verhalen!
Marieke je filmpje is echt fantastisch! En Manon Oneill is leuk heheb d'r een keer mer huren mee gehad.
Ik mag volgende week maandag eindelijk weer d'r heen. Ritje maken. Kan niet wachten. Goed begin van m'n vakantie!
Chantaliiejj schreef:SsSimonee schreef:Zo leuk al jullie verhalen!
Marieke je filmpje is echt fantastisch! En Manon Oneill is leuk heheb d'r een keer mer huren mee gehad.
Ik mag volgende week maandag eindelijk weer d'r heen. Ritje maken. Kan niet wachten. Goed begin van m'n vakantie!
Mag je dan alweer rijden met je rug ?
Sicayes schreef:Zo pff even bijkomen! Was vanochtend alweer om 10 voor 8 wakker net als elke dag op kamp.![]()
Het was heerlijk. Het weer was echt perfect en het was zoooo gezellig!
Ik was ook helemaal blij met Pluwat een superpaard is dat toch. En ze kan HARD
holy oliebol. Ik had de GoPro mee dus heb een hoop stukjes gefilmd (ook de rodeo van suus en dat Frouke wilde gaan liggen dus hahaha). We gingen ook weer in groepjes over het rengalop-pas natuurlijk en Plu stond helemaal te dansen toen we moesten wachten en op het stukje 'stappen' naar het begin.
Vroeg nog heel droog 'gaan we eerst draven?' En toen zei Dieuw 'neuh.. Ga maar met Plu' en ik liet d'r los en ZOEF ze was weg :'D geniaal. Ik heb om d'r gelachen maar werd soms ook gek van d'r als ze het stilstaan zat was haha
Ach het is tot nu toe wel het leukste paardje waar ik op heb gereden.ben weg van d'r!
Waren wel een hoop paarden kreupel / kapot deze zomer. Een stuk of 10 al zei Henk geloof ik.
Op de laatste dag gingen Suus, Joen en ik nog even naar de veulens en kwamen op het zandpad huurders tegen op Happy en Tjasse. Meisje op Happy keek niet zo.. happyeenmaal bij de veulens kwamen we haar ook weer tegen op Maxima. "was Happy iets te Happy?' '..ja' :'D hahaha