Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ladyisabelle schreef:
[LN] Woede om schunnig Sinterklaaslied
Kwam deze tegen, let op die reactie van die piet in t rood
'Hoor ik t nou goed?'
Damelza schreef:nou wedstrijd begon lekker. Toen we hem uit de trailer haalden had hij een hele hoop met slappe schijt, was helemaal op zijn mooie witte gewassen sokken en op zijn staart die we gister ook hadden gewassen. dus dat was beetje ranzigDaarna had hij de sperriem van de neusriem afgetrokken, dus dat was dag dag mooi kieffer hoofdstel
dus even met elastiekjes eraan geknoopt. (nu even kijken voor een losse kieffer neusriem of misschien een ander hoofdstel. Als het een nieuw hoofdstel wordt moet ik nog wel even lang wachten voordat ik die dralon mag kopen)
Inrijden ging echt superfijn, dressuurmatig liep hij echt geweldig lekker aan het showen. Daarna nog even gestapt in de baan want ze gingen eerst nog verhogen. Zei die parcour bouwer zo tegen die parcour bouw mensen: ja die kan nog wel breder (oxer) end ie kan nog wel hoger. Dacht echt van: nee stopEerste parcour ging fijn, wel een pechbalkje op hindernis 3 maar dat was mijn eigen schuld. was echt zo'n hele hoge brede oxer en daar had ik hem vanuit die rechte lijn vanaf 2 gewoon beter moeten rijden. had dat parcour 53 punten voor stijl. Tweede parcour was direct op stijl en daar waren we foutloos. Al vond ik de wijze van rijden wel minder dan in mijn eerste parcour. Maar had daar 55,5 punt
En tweede parcour was ik 1e
En bij de prijsuitreiking reikte ze ook nog een extra prijs uit voor de beste combinatie over 2 parcoursen van de cat. ABCDE in de klasse B. En dat waren wij
dus toen hadden we een zweetdeken gekregen. en met ereronde was hij natuurlijk weer druk
![]()
en mijn eskadron bicolor is binnen(nieuw wedstrijdsjabrak voor springen)