AshleyvdH schreef:josewoos schreef:En dan?Is de tijd om!! Dan ontploft bokt van ons gepraat!!!Haha kunnen we nog steeds het nieuwe topic niet zien
Marloes schreef:Waaaaaah,NU wordt ik gek, Photobucket werkt niet mee, welke kan ik nu gebruiken? Tinypic?Maarre,Ik moet eigenlijk stoppen,Sanne voeren enzo,Zullen we hem morgen maar volkletsen?Kan je niet na Sanne terug komen?En ja Tynipic, of imageshack
x_kelsey_x schreef:oke! ook leuk! weer een nieuwe erbij dus? jaa dit is me 3e! maar die ene is een beetje kapot aan het worden en die andere word beetje klein en is ook al oud
Shetjjee__x schreef:x_kelsey_x schreef:oke! ook leuk! weer een nieuwe erbij dus? jaa dit is me 3e! maar die ene is een beetje kapot aan het worden en die andere word beetje klein en is ook al oud Haha ik heb er ook iets van 8 of zo, maar draag altijd maar dezelfde 3
josewoos schreef:Shetjjee__x schreef:http://www.imageshack.us is het best vind ik zelf Ja zei ik ook al als voorbeeld jaa iig nog berichtje erbij
Shetjjee__x schreef:josewoos schreef:Ja zei ik ook al als voorbeeld jaa iig nog berichtje erbij Ohja goed gedaan
josewoos schreef:Shetjjee__x schreef:hyves is echt raar..traag he? jaa..en als je foto's wil kijken doet die ook raar!
Ik moet morgen nog zo'n plastic spuit halen, die is de da vergeten achter te laten, hiermee moet ik Sjaak z'n mond spoelen
Shetjjee__x schreef:en als je foto's wil kijken doet die ook raar!Ja maar ook als je iemand wilt krabbelen, dan duurt het heel lang voor je dat witte scherm ziet waar je je tekst in moet tikken
josewoos schreef:Ik moet morgen nog zo'n plastic spuit halen, die is de da vergeten achter te laten, hiermee moet ik Sjaak z'n mond spoelenDie kan je toch ook wel gewoon bij een welkoop halen denk ik?
josewoos schreef:josewoos schreef:Ik moet morgen nog zo'n plastic spuit halen, die is de da vergeten achter te laten, hiermee moet ik Sjaak z'n mond spoelenDie kan je toch ook wel gewoon bij een welkoop halen denk ik?Anders moet ik naar Nijkerk naar de apotheek van onze da kliniek