Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LIQUITA schreef:mntj schreef:hoe staat het ervoor met first...
Vrijdag of zaterdag gaat Hennie hem weer rijden (mocht 10 dagen niet vanwege z'n tandarts behandeling). Misschien dat ik dan zondag heen ga om te rijden. Dan is het keuren, betalen en ophalen. Ik hoop voldende week al.

mntj schreef:Eigenlijk willen we wel heel graag nog een weekje weg. Maar ik wil ook heel graag First mee nemen naar Wolfheze (25 t/m 28 september). Dus ik denk dat ik beter de tijd kan gebruiken om hem te leren kennen. Anders heb ik daar maar anderhalve week de tijd voor.ga je nog op vakantie liquita of wordt t firt heel snel halen en rijden en tutten.

Sanniiy16 schreef:LIQUITA schreef:
Vrijdag of zaterdag gaat Hennie hem weer rijden (mocht 10 dagen niet vanwege z'n tandarts behandeling). Misschien dat ik dan zondag heen ga om te rijden. Dan is het keuren, betalen en ophalen. Ik hoop voldende week al.
leuk hoor
en spannend denk ik

Nicole1995 schreef:Heb weer super lekker gereden vanmorgen,Mtnj opeen gegeven moment liep ze wel zo fijn hoor.Was idd ff opstarten zeg maar.
wijken nog geoefend.