Manon_S schreef:Melissa het is weer ''pumpday''.
Ja is goed, maar loop er nu al 3 dagen op en krijg wel last van mijn enkels.
Want krijg blaren maar doe wel een pleister op
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
DenK4ever schreef:dat meen je niet!! schandalig!!
We willen dat ze naar HP gaat...
Anyway, wat jouw betreft, als jij de motivatie hebt om vwo te doen... DOEN!!!
..
YAy heb er zin in!
(er zijn nog kaarten over dus dat moet goed komen toch
) Ahtnamas schreef:Broccoli schreef:Je hoeft je niet te verantwoorden, Sam. Ik snap het wel. (K)
Ik denk schrijf het even gewoon in het algemeen... want heb eigenlijk alle negatieve berichten genegeerd... bijvoorbeeld ook die van Kirsten. Maar dat doe ik dus niet omdat het me geen ene fiets kan schelen, maar omdat ik het er gewoon even niet bij kan hebben.
Ahtnamas schreef:Ik ga 25 april naar Tarzan!!!!!!! Ik zag een mooie korting dus heb ik net kaartjes besteld voor mijn oma en mij![]()
![]()
YAy heb er zin in!
En mijn favo musicalacteur speelt sinds gisteren in Joseph.. dus heb ik nog iets om naar uit te kijken als ik naar Joseph ga in juni![]()
![]()
En vanavond als het goed is naar Footloose![]()
(er zijn nog kaarten over dus dat moet goed komen toch
)
!! Je moet vooral in het midden zitten, dan komen de apen over je heen slingeren!
Nu wordt ik de rest van het jaar clownia genoemd
DenK4ever schreef:dat meen je niet!! schandalig!!
We willen dat ze naar HP gaat...
Anyway, wat jouw betreft, als jij de motivatie hebt om vwo te doen... DOEN!!!
HP zou wel goeie keus zijn??
Annie_ schreef:Bednakt voor de aanmoedigingen![]()
Ik ga naar paardje toe even stappen slobber voeren,
en vanmiddag ga ik hard lerenen annebelle gaat er dan rijden
als goed is..
Als jastrade aan het eind van de week nog steeds in die dip zit komt er een osteopaat, want gedrag kan volgens mij niet zo snel omslaan.

(denk het haast wel,, het is nu tot 8 uur licht
)

Emmaa_ schreef:Wow ik zit hier naast mijn raam en de zon staat vol op mijn raam dus ook op mij
Weet je hoe warm het is
Hopen dat we zometeen in de buitenbak mogen(denk het haast wel,, het is nu tot 8 uur licht
)
Misschien mag mijn zusje ook wel in de buitenbak