Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Emmaa_ schreef:We hadden toch afgesproken dat we meer op elkaar zouden reageren??.
Want ik heb dat hele verhaal geplaatst en heb er 1 keer op gereageerd gekeren =S
Emmaa_ schreef:We hadden toch afgesproken dat we meer op elkaar zouden reageren??.
Want ik heb dat hele verhaal geplaatst en heb er 1 keer op gereageerd gekeren =S
maar wist niet wat ik erop kon zeggen Flevolander schreef:bandit komt daar niet te staan hoor

Flevolander schreef:De bovengenoemde stal staat bij Stephanie.. bij de bak en bij ons staat gewoon onze huidige stal nog, alleen binnenkort dus zonder Princess.. Ben benieuwd wat voor nieuwe stalgenoten het gaan worden bij Boef
.
.
mag het paardje van roxanne mischien doen ( de dochter) als het klinkt
Manon_S schreef:Flevolander schreef:De bovengenoemde stal staat bij Stephanie.. bij de bak en bij ons staat gewoon onze huidige stal nog, alleen binnenkort dus zonder Princess.. Ben benieuwd wat voor nieuwe stalgenoten het gaan worden bij Boef
Ohh zo! Okee.
Ja ik ben ook benieuwd Deb.
En ik hoorde dat Yara of Stephanie een eigen paard wilde kopen.
Hoever is dat nu?
.

)

Flevolander schreef:jup, was echt heerlijk ! Hoezo, had je me gespot dan ? Ik was met een gozer met zwart haar en een meid met lang golvend licht bruin haar..