Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Melanieetjuh schreef:Tis super.
Maaikeee schreef:Oo das poedersuiker..
Is zeker de lindengouw overgestoken naar de kromgouw, want ik heb het ook,
vanaf donderdag..Nu gaat het godzijdank wel iets beter, maar is niet fijn idd.
Najah kijk gewoon hoe je je voelt morgen, en probeer er het beste van te maken!

. Bij mij doen ze het allemaal pirma
. Dan krijg je alle foto's wel goed te zien. Ik dacht al
Maaikeee schreef:Ghehe oke dan wel andersom idd, voelde me tot donderdag prima
Maar idd, hier ook een snotheus, keelpijn(!) en hoofdpijn, en beetje dizzy

Emmaa_ schreef:Maar jullie moeten ook niet in de thumbnails kijken!. Daar doen bij mij af en toe een paar het ook niet. Je moet gewoon op de eerste foto drukken en dan telkens op Next. Dan krijg je alle foto's wel goed te zien. Ik dacht al
hij trekt ze voeten echt op..
. Maar ik moet iets hebben om mensen de foto's te kunnen laten zien. Ik heb niet van elke combinatie foto's dus dit is de enige manier waarop mensen zelf kunnen kijken hoe de foto's eruit zien, en daarna kunnen ze, ze bij mij bestellen
Jane_ schreef:Tis misschien heel stom maarre sander kan echt niet meer op U.P hoorhij trekt ze voeten echt op..
Jane_ schreef:Tis misschien heel stom maarre sander kan echt niet meer op U.P hoorhij trekt ze voeten echt op..

Emmaa_ schreef:Ja i know Iris. Maar ik moet iets hebben om mensen de foto's te kunnen laten zien. Ik heb niet van elke combinatie foto's dus dit is de enige manier waarop mensen zelf kunnen kijken hoe de foto's eruit zien, en daarna kunnen ze, ze bij mij bestellen